زنگ مهر در مدارس شهرستان خوی نواخته شد

ارومیه(پانا)-همزمان با سراسر کشور زنگ مهر با حضور مسئولین شهرستانی به صورت نمادین در مدرسه پیامبر اعظم (ص) به صدا درآمد.

کد مطلب: ۸۵۶۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد
زنگ مهر در مدارس شهرستان خوی نواخته شد

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش خوی در آیین بازگشایی مدارس که صبح امروز با حضور فرماندار، شهردار و فرماندهان نیروی انتظامی و سپاه پاسداران ، رئیس گروه محتوای آموزشی اداره کل ، خانواده شهدای فرهنگی و دانش آموزی ، ورزشکاران ،خیران مدرسه ساز و سایر روسای ادارات و دانشگاهایان در دبیرستان دخترانه پیامبر اعظم (ص) برگزار شد؛ با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد شهدا اظهار کرد: پروژه مهر از پروژه های عظیمی است که در طول سه ماه تابستان اجرا می شود و مقدمات لازم برای بازگشایی باشکوه مدارس در روز اولین روز مهر ماه را فراهم می کند.

وی با بیان اینکه مجموعه آموزش و پرورش خوی در طول ٩٠ روز تابستان توانست روند پروژه مهر را به خوبی به اتمام برساند؛ افزود: امروز خرسندیم که در روز بازگشایی مدارس، هیچ دانش آموزی در سراسر شهرستان از حضور معلم در کلاس درس بی بهره نیست و فرآیند تعلیم و تربیت در تمامی مدارس آغاز شده است.

محمود شرفی از ثبت نام 63 هزار و 400 نفر از دانش آموزان خوی تاکنون خبر داد و گفت: امسال 6هزار نفر در مقطع اول ابتدایی در شهرستان خوی مشغول به تحصیل می شوند.

این مقام مسئول در ادامه گفت آموزش و پرورش شهرستان خوی با 500باب مدرسه و 2300 کلاس درس سال تحصیلی جدید را شروع کرده است .

مدیر آموزش و پرورش خوی در خاتمه بیان داشت: تمامی فعالیت‌های لازم به نحو مطلوب و کارشناسانه برای سال جدید مهیا شده و امیدوارم که با مشارکت همه اولیاء و مسئولین بتوانیم آموزش و پرورشی پویا و فعالی داشته باشیم.

فرماندار خوی نیز در این مراسم اظهار کرد: تقارن آغاز سال تحصیلی و دفاع مقدس، یادآور رسالت دانش آموزان در پاسداری از خون شهدا است.

فرماندار خوی ادامه داد: آرامش و آسایش امروز مدیون جانفشانی آنانی است که با اراده ای آهنین و عزمی جزم سنگر دفاع را بر سنگر آموزش ترجیح دادند و با نثار جان خود امنیت و اقتدار را به میهن اسلامی ما هدیه نمودند .

سید محمد عابدی در ادامه تاکید کرد آموزش و پرورش کانون خلق دنیای آینده است و بستر توسعه در زمینه های اقتصادی ،سیاسی و فرهنگی را فراهم می کند .

اجرای برنامه مداحی و قرائت پیام وزیر توسط دانش آموزان از دیگر برنامه های این مراسم بود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار