پیام مدیر آموزش و پرورش جم به مناسبت بازگشایی مدارس‌

جم، بوشهر(پانا) - مدیر آموزش و پرورش جم در پیامی فرا رسیدن مهر ماه و آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک گفت.

کد مطلب: ۸۵۶۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر آموزش و پرورش جم به مناسبت بازگشایی مدارس‌

متن پیام خلیل نیکخواه به شرح ذیل است:

بنام خدا

ماه مهر و مهربانی، ماه درس و مدرسه و شور و شوق کودکانه از راه رسید تا در کالبد کوچه ها و خیابان ها روح تازه ای دمیده شود.
بار دیگر قلم های مقدس بر دفتر و تخته سیاه جان می گیرند، فریاد های و هوی بچه ها زیباترین موسیقی ها را تداعی می کند.
در پاییز طبیعت به پیشواز بهار دانش می رویم تا زیبایی مهر و پاییز توام با جلوه های ماتم لاله های کربلا عزم ما را در جهت علم آموزی و معرفت اندوزی و حرکت در مسیر حق طلبی دو چندان سازد.
تقارن این ایام با هفته دفاع مقدس سبب می شود تا یاد و خاطره دوستان، معلمان و همکلاسی های دیروز را که واژه های ناب ایثار و فداکاری را به زیبایی رنگ خدا برایمان هجی کردند از یاد نبریم و در جشن طلوع دانایی با آنان شریک شویم.
این جانب بر خود فرض می دانم آغاز سال تحصیلی جدید را که سرآغاز رویش و طراوت در بوستان عشق و محبت است به تمامی همکاران ارجمند و فرهیخته و دانش آموزان جویای دانش و معرفت تبریک بگویم و از همه ی دانش آموزان می خواهم در کسب فضیلت های فردی و مهارت های اجتماعی بکوشند و با استعانت از خداوند متعال و امام حسین (ع) و یارانش در مسیر حق گام بردارند.
ضمن قدردانی از تلاش های صادقانه همکاران گران قدرم تقاضا دارم همچون گذشته که با تحمل همه ی مرارت ها و ناملایمتی ها لحظه ای از رسالت خود غافل نشده اند، همچنان با انگیزه ای دوچندان در مسیر تربیت و پرورش فرزندان و آینده سازان این دیار قدم بردارند تا در سال تحصیلی پیش رو باز شاهد موفقیت های دانش آموزان در عرصه های مختلف علمی فرهنگی و ورزشی باشیم.
سعادت، سربلندی و موفقیت همه عزیزان را از خداوند متعال خواستارم.

خلیل نیکخواه
مدیر آموزش و پرورش جم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار