استاندار خراسان جنوبی:

تغییر در فرایندیادگیری و یاددهی ضروری است

قاین (پانا) ـ استاندار خراسان جنوبی گفت: آنچه که امروز مورد نیاز آموزش و پرورش است تغییر در فرایند یاد دهی و یاد گیری و آموزش به جای حفظ کردن مطالب و استفاده از محفوظات است.

کد مطلب: ۸۵۶۲۶۶
لینک کوتاه کپی شد
تغییر در فرایندیادگیری و یاددهی ضروری است

محمد مهدی مروج الشریعه اسنتاندار خراسان حنوبی،صبح امروز در آیین نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت و آ؛ازین روز بازگشایی مدارس که در دبیرستان شاهد ریحانةالنبی شهرقاین برگزار شد، اظهار کرد: تقارن فصل بازگشایی مدارس با محرم حسینی و دفاع مقدس موجب درس گرفتن از نهضت عاشورا و دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اقدام مذبوحانه مردوران جدایی طلب استکبار در اهواز تصریح کرد: این جنایت اولین اقدام مزدوران دد منش استکبار علیه مردم قهرمان ایران نیست و آخرین آن هم نخواهد بود.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به جنایات گسترده عمال دشمن علیه مردم و مسئولان ادامه داد: اگر این حرکات مذبوحانه ره به جایی می برد اکنون غلاده به گردنان مزدور که خود را سردسته این خونخواران می دانند امروز برده و جیره خوار اربابان صهیونیست و آمریکایی خود در بلاد غربت نبودند.

وی با بیان این که راه مقاومت و اسلام ناب محمدی با قدرت ادامه می یابد خطاب به دانش آموزان ابراز داشت: آنچه که ما را در تداوم راه انقلاب کمک می کند بصیرت و آگاهی عمیق و آشنایی با ضروریات زمانه است.

استاندار خراسان جنوبی اضافه کرد: تکنولوژی و فناوری فناوری اطلاعات نباید زمینه ساز گسست و دوری قلبها در خانواده ها شود. اگر این تکنولوژی حایلی بین اعضای خانواده شود پشیزی ارزش ندارد.

وی هدف استفاده دانش آموز دختر و پسر مسلمان از تکنولوژی را تنها وسیله ای برای دانستن و رسیدن به قله کمال و سعادت دانست و یاد آور شد: تکنولوژی فقط یک وسیله است که باید از آن در جهت پیشرفت استفاده کرد.

مروج الشریعه با بیان این که مهمترین مسأله ای که جامعه دانش آموزی ما را تهدید می کند، عدم استفاده صحیح از تکنولوژی و فناوری اطلاعات است، تأکید کرد: اگر آموزش و پرورش گامی از فضای پرورش عقب بماند، ناهنجاری های اجتماعی خود نمایی می کنند.

رئیس شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی بر تحقق و نمود اهداف سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش استان تأکید کرد و افزود: باید به جای تأکید بر تغییر مسائل ساختاری به تغییر روش های تعلیم و تربیت بر اساس سند تحول بنیادین و مکتب حیات بخش اسلام تأکید کرد.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: باید محیط مدارس به گونه ای باشد که دانش آموزان با طیب خاطر و علاقه فراوان به سوی نماز رفته و روزه بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار