سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی:

168هزار دانش آموز سال تحصیلی جدید را آغازکردند

قاین (پانا) ـ سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: همزمان با اول مهر و نواخته شدن زنگ مهر و ومقاومت 168 هزار داشن آموز دختر و پسر استان با حضور در بیش از 2 هزار و752 آموزشگاه سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

کد مطلب: ۸۵۶۲۵۸
لینک کوتاه کپی شد
168هزار دانش آموز سال تحصیلی جدید را آغازکردند

علی اصغر موسوی کیا سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی،صبح امروز در آیین نواختن زنگ مهر و مقاومت که در آموزشگاه ریحانة النبی قاین برگزار شد، اظهار کرد: جامعه امروز مرهون و مدیون معلمان گران سنگی است که تمام هستی خود را در راه تعلیم و تربیت فرزندان این خطه از میهن اسلامی مان در طبق اخلاص گذاشته اند.

وی، از برگزاری کنگره 2 هزار شهید گلگون کفن استان به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی خراسان جنوبی در سال تحصیلی جدید یاد کرد و ادامه داد: 22 مهر ماه سال جاری دانش آموزان و فرهنگیان با برگزاری اجلاسیه شهدای دانش آموز و فرهنگی استان با آرمان های شهدا و امام شهدا تجدید میثاق نموده و بر تداوم خط جهاد و مبارزه با دشمنان در صراط ولایت تأکید می کنند.

سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی، پیام تقارن فصل بازگشایی مدارس با محرم حسینی و هفته دفاع مقدس را نشانه ساری و جاری بودن خط سرخ شهادت،ایثار، عشق و مقاومت در تاریخ دانست و تصریح کرد: رسالت ما به عنوان پرچمداران تعلیم و تربیت انتقال ارزش های انقلاب به نسل جدید و صیانت از دستاوردهای انقلاب و اسلام است.

موسوی کیا گفت: امسال حدود ۱۶۸ دانش آموز در ۲۷۵۲ مدرسه خراسان جنوبی به امر تحصیل مشغول خواهند بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار