دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با دو خانواده معظم شهید

رشت(پانا)در اولین روز از هفته دفاع مقدس، مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با خانواده معظم شهیدان: یوسفی و نهی قناد دیدار و از رشادت های این شهدای والا مقام تقدیر کرد.

کد مطلب: ۸۵۶۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با دو خانواده معظم شهید

نادر جهان آرای در دیدار با مادر شهیدان یوسفی با تقدیر از پایداری و ایثار خاندان شهدا در حراست از تمامیت ارضی و اعتقادی کشورمان گفت: قطعاً تربیت انسانی و اسلامی فرزندان توسط خانواده ها نقش بی بدیلی در خلق حماسه ها و ایثار رزمندگان، در دوران دفاع مقدس داشته است. وی به تأثیر نهضت امام حسین ( ع ) در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: شهدای جنگ تحمیلی به تأسی از شهدای قیام حسینی توانستند خالق حماسه های عظیمی باشند. قدرت الله، محمود و محمد یوسفی فرزندان رشیدی بودند که در راه دفاع از ارزشها به شهادت رسیدند.

همچنین مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در دیدار با مادر شهیدان نهی قناد همنفسی با شهدا را افتخار مسئولان دانست و گفت: شهدا برای دفاع از استقلال از بالاترین هستی خود گذشتند و ما نیز در این برهه تاریخی وظیفه داریم آینده بهتری را برای نسل فردا رقم بزنیم. جهان آرای افزود: افراد در هر سنگری که هستند باید دین خود را به آرمانهای شهدا ادا کنند. محمود نهی قناد در منطقه عملیاتی شلمچه و مهدی نهی قناد در رشت به دست منافقین به شهادت رسیدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار