شور و اشتیاق 30539 کلاس‌ اولی در استان کرمانشاه

کرمانشاه (پانا) - مجید یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه درآیین نمادینی که امروز 31 شهریور در دبستان دخترانه شهید نازپروریان کرمانشاه برگزار شد، گفت: امسال30539هزار دانش‌آموز کلاس‌اولی، امیدوار و با نشاط در استان به مدرسه می‌روند.

کد مطلب: ۸۵۶۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد
شور و اشتیاق 30539 کلاس‌ اولی در استان کرمانشاه

در ابتدای این مراسم، مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن عرض تسلیت ایام محرم، در آستانه‌ی هفته‌ی دفاع مقدس خاطر نشان کرد: رزمندگان دلیر و شجاع لشکر ایران اسلامی درطول 8 سال دفاع مقدس، با روحیه و شجاعت انقلابی خود، دشمن تا دندان مسلح و پشتیبان شده از طرف بدخواهان اسلام و انقلاب را سر جای خود نشاندند وخواب شوم آن‌ها درمورد کشور عزیزمان را بی تعبیر گذاشتند.

وی در بخش دیگر از سخنان خود افزود امروز آسایش و امنیت جامعه در گرو شجاعت‌ها و دلیری‌های شهیدان رزمندگان جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس و در پی آن شهدای گلگون کفن و دلیر مدافع حرم است که یاد و خاطره‌ی این عزیزان نیاز امروز جامعه ماست.

مجید یزدان پناه گفت: دو نهاد مهم خانواده و مدرسه که مهمترین ارکان تعلیم و تربیت هستند با همکاری و هماهنگی با همدیگر در جهت رشد و تعالی دانش آموزان که اصلی ترین سرمایه کشور هستند تلاش کنندتا شاهد ایرانی آباد و سربلند باشیم چرا که آینده کشور را همین دانش اموزان اداره می کنند.

یزدان پناه در ادامه افزود: امسال30539 کلاس اولی از مجموع حدود 320000 دانش‌آموز در مهر 1397 در سراسر استان، وارد کلاس درس می‌شوند
این مقام مسئول در آموزش و پرورش استان، گفت: مراسم نمادین آغاز بازگشایی مدارس در استان کرمانشاه با حضور مسئولین کشوری و استانی دانش آموزان شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب برگزار می‌شود.

در پایان این آیین زنگ شکوفه‌ها در مدارس ابتدایی استان کرمانشاه و با حضور کلاس ‌اولی‌ها به صدا درآمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار