زنگ مهر ،مقاومت و ایثار در مدارس سیستان و بلوچستان نواخته شد

زاهدان(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با تاکید بر اهمیت مهارت آموزی در مدارس گفت: توسعه مهارتهای فنی و حرفه ای و کارآفرینی در مدارس بیش از سالهای قبل صورت می گیرد زیرا مدرسه بدون کار و تولید و کارآفرینی نمی تواند موثر باشد.

کد مطلب: ۸۵۶۱۲۸
لینک کوتاه کپی شد
زنگ مهر ،مقاومت و ایثار در مدارس سیستان و بلوچستان نواخته شد

علیرضا نخعی صبح امروز در مراسم محوری بازگشایی مدارس استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: ما به عنوان خدمتگزاران آموزش و پرورش از سطح ستاد اداره کل، نواحی، مناطق تا مدارس برآنیم تا یک نسل خوب و نسلی که برای زندگی و آبادانی کشور آماده شود؛ تربیت کنیم.

وی ادامه داد: احساس نیاز می کنیم که همه به کمک آموزش و پرورش بیایند چرا که بار آموزش و پرورش بسیار سنگین تر از آن است که یک بخش بتواند آن را حمل کند و به خوبی از زمین بلند شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه همه خانواده ها، مسئولین و دستگاه‌های مختلف باید به کمک آموزش و پرورش بیایند ابراز داشت: آموزش و پرورش مهمترین سرمایه جامعه است لذا نیاز به کمک و همت خانواده‌ها، گروه‌های جهادی و مسئولین جهت رسیدن به موفقیت هستیم.

وی ادامه داد: موفقیت میسر نمی شود مگر به دست خود مردم و در عین حال بیش از ۴۰ گروه جهادی و علمی در این استان کار کردن تا شاهد موفقیت های نسبی باشیم و بچه های استان "حدود ۱۶۷ نفر" در رشته های پزشکی بتوانند خوش به درخشند.

وی در پایان متن پیام وزیرآموزش و پرورش را که به مناسبت آغاز سال تحصیلی 97-98 صادر شده بود، را قرائت نمود؛ متن پیام وزیر آموزش و پرورش به شرح ذیل می باشد:

رویش شکوفه‌های مهربانی بر درخت دانش و طنین آشنا و شورانگیز زنگ مدرسه در حیاطی به وسعت ایران اسلامی و پژواک گل‌واژه‌های قلب‌های سرشار از شوق حضور در کلاس درس؛ نویدبخش شروع مهر و آغاز بهاردانایی و توانایی است.

یاد و خاطره رشادت‌های فرزندان میهن اسلامی به ویژه معلمان و دانش آموزان شهید را در هفته دفاع مقدس و روزهای حیات بخش محرم و نهضت جاودانه حضرت سیدالشهدا(ع) گرامی می‌دارم.

تلاش همه ما این است که سال تحصیلی 98-97 سرآغازی برای مشارکت گروهی در پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت ، حرکت به سمت بسط هر چه بیشتر فرهنگ گفت‌وگو و همدلی و نیز سال ترویج نشاط در تمامی مدارس کشور و سال تکریم هرچه بیشتر مقام و منزلت اجتماعی معلمان شریف باشد.

اینجانب از عموم مخاطبان و همراهان نهاد تعلیم و تربیت، صاحب‌نظران، معلمان، اولیا و دانش‌آموزان خواستارم با اهتمام ویژه، خدمتگزاران این وزارتخانه را در اصلاح فرایندهای ناصحیح آموزشی و تربیتی بیش از پیش همراهی نمایند و حرکت پیشگامانه‌ آموزش و پرورش را در تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی توسعه و تعمیق بخشند.

به غنچه‌های نوشکفته و شکوفه های نورسته، نونهالان و نوجوانان و جوانان آینده‌ساز و معلمان اندیشمند ایران زمین، ورود به گلستان دانایی و بوستان توانایی را خوش‌آمد و خیر مقدم عرض می‌کنم و برای تمامی شما عزیزان دانش‌آموز، اولیای گرامی و معلمان شریف آرزوی سعادت و سرافرازی در سایه الطاف الهی و توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) دارم.

سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار