در گفت‌وگو با پانا

محمد نوازی: از برخی تصمیمات شفر تعجب می‌کنم؛ او اشتباه کی‌روش را تکرار کرد

تهران (پانا) – کاپیتان اسبق استقلال معتقد است تصمیمات عجیب وینفرد شفر نشان‌دهنده این نکته است که او هنوز نتوانسته ترکیب اصلی تیمش را پیدا کند.

کد مطلب: ۸۵۶۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد
محمد نوازی: از برخی تصمیمات شفر تعجب می‌کنم؛ او اشتباه کی‌روش را تکرار کرد

محمد نوازی در گفت‌وگو با پانا درباره بازی استقلال مقابل نساجی و تساوی بدون گل این دیدار گفت: نساجی بعد از سال‌ها به لیگ برتر آمده است و همه تلاشش را می‌کند که نتایج خوبی بگیرد، البته در بازی شنبه شب این تیم کاملاً دفاعی بازی کرد و بازی کیفیت لازم را نداشت که شاید این موضوع به دلیل زمین بازی بود. طبیعتاً کیفیت مطلوب چمن طبیعی باعث می‌شود بازیکن روان‌تر بازی کند. در کل بازی خیلی دلچسب نبود.

وی ادامه داد: نساجی در این بازی به ضد حملات دل بسته بود و خطر جدی بر روی دروازه استقلال به وجود نیاورد؛ به نظرم از ابتدا روی نتیجه تساوی حساب کرده بودند.

نوازی در ادامه درباره توقف استقلال پیش از دربی 88 گفت: قطعاً اگر تیم پیروز میدان می‌شد و پا به دربی می‌گذاشت وضع خیلی بهتر بود، اما نتیجه تساوی هم باز بهتر از باخت است و بازیکنان مصمم و با روحیه بالا تلاش می‌کنند تا مقابل پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشند.

پیشکسوت استقلال همچنین به عملکرد وینفرد شفر سرمربی آلمانی استقلال در این مدت اشاره کرد و گفت: من گاهی از تصمیماتی که شفر می‌گیرد تعجب می‌کنم. برای مثال از اینکه او چرا باید در یک بازی بین‌المللی قائدی را به میدان بفرستد اما در بازی لیگ برتری مقابل نساجی از این بازیکن استفاده نکند. در بازی مقابل السد به نظرم ترکیب شفر پر از ایراد بود. چرا وریا غفوری باید تا دقایق پایانی به زمین مسابقه نیاید؟ اگر او بیمار و مصدوم است چرا اصلاً بازی کرد؟ یا اینکه آرمین سهرابیان با اینکه بازیکن سرعتی و خوبی است اما حتی در چند بازی لیگ در ترکیب تیم نبود اما در این بازی حضور داشت.

وی ادامه داد: به نظرم شفر هنوز بعد از این همه مدت ترکیب تیمش را نمی‌شناسد و دقیقاً نمی‌داند کدام بازیکن را برای چه کاری به زمین بفرستد. روزبه چشمی یک بازیکن هافبک دفاعی است و متاسفانه همان اشتباهی که کی‌روش در مورد این بازیکن کرد شفر هم آن را تکرار کرد و او را عقب‌تر برد. من نمی‌دانم وقتی بازیکنی در یک پست تخصص دارد چرا از او استفاده نمی‌کنند.

نوازی همچنین به بازیکنان خارجی استقلال اشاره کرد و گفت: یکی از نکاتی که برای من خیلی عجیب است اینکه استقلال پول کلانی برای بازیکنان خارجی خود داده است اما چرا از آنها استفاده نمی‌شود و نیمکت‌نشین هستند. اگر این دو بازیکن ایراد فنی دارند چرا شفر دست روی این بازیکنان گذاشت و آنها را جذب کرد.

وی در پایان گفت: امیدوارم استقلال در دربی 88 مقابل پرسپولیس عملکرد خوبی از خودش نشان بدهد و از طرفی با تشکیل کمیته فنی هم شرایط بهتر از گذشته شود. خانواده استقلال که مربیان و پیشکسوتان این تیم هستند کنار هم جمع شوند و عملکرد تیم را بررسی کند و شفر هم تعامل خوبی با آنها داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار