پیام رئیس سازمان نوسازی مدارس به‌ مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با صدور پیامی، آغاز هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان و شهیدان هشت سال دفاع مقدس را تبریک گفت.

کد مطلب: ۸۵۶۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام رئیس سازمان نوسازی مدارس به‌ مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، متن پیام مهراله رخشانی‌مهر به شرح زیر است:

«هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های زنان و مردانی است که به فرمان حضرت امام (ره) در راه اسلام و آرمان‌های اسلامی، خون پاک خود را فدا کردند، بنابراین دور از ذهن نیست که این هفته مقدس را برگ زرین حماسه مردمی بدانیم.

فرهنگ ایثار و شهادت یکی از ثمرات ارزشمند هشت سال دفاع مقدس است که امروز ما باید برای حفظ و ترویج این فرهنگ ارزشمند، تلاش کنیم تا آیندگان نیز بتوانند به ثمرات این فرهنگ ناب افتخار کنند.

اینجانب، ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح اهواز، شهادت جمعی از فرزندان ایران زمین و سربازان نیروهای مسلح کشور را به خانواده‌های مکرمشان تسلیت عرض نموده و همچنین آغاز هفته دفاع مقدس را که از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران است، در ابتدا به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و ملت بزرگوار ایران علی‌الخصوص جامعه فرهنگی کشورمان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال توفیق خدمتگزاری خالصانه و صادقانه برای نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهانم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار