پیام استاندار خوزستان به مناسبت بازگشایی مدارس

اهواز (پانا) -ا ستاندار خوزستان به مناسبت آغاز فصل تعلیم و تربیت در استان پیامی منتشرکرد.

کد مطلب: ۸۵۶۰۱۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام استاندار خوزستان به مناسبت بازگشایی مدارس

در این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم

ن والقلم ما یسطرون

مهر ،بهار علم و دانش و نمادکسب دانش و علم برای فرزندان عزیزمان است و تقارن آن با ایام ماه محرم موجب افزایش بار معنوی و شور حسینی در بین دانش آموزان و دانشجویان عزیز گردید. مهر سرآغاز تحرک فکری دانش آموزان و دانشجویان در جامعه است که بدون شک مدرسه و دانشگاه پایه و اساس شکل گیری جامعه و آینده ایران عزیز است.

معلمان و اساتید در اندیشکده های مدرسه و دانشگاه با عشق و ایمان سخن می گویند و با زیبایی آینده ی کشور را رَقَم می زنند و معیادگاه ساختن فردای بهترِ ایران اسلامی هستند.

دولت تدبیر و امید در استان خوزستان با آغاز فصل بازگشایی مدارس و دانشگاه ها این تعهد را به همه مردم استان می دهد که با آرامش و آسایش و با کلیه امکانات، زمینه تحصیل فرزندان شما مردم شریف و عزیز مهیا می باشد .

افتتاح ۵۷۶ کلاس درس جدید در سراسر استان در ابتدای مهرماه و ۵۶۰ کلاس تا پایان امسال خدمت ارزنده و کم سابقه ای از سوی خدمتگزاران مردم شریف خوزستان است.

اینجانب فصل بازگشایی مدارس و دانشگاه ها را به همه دانش آموزان ، دانشجویان، معلمان، استادان دانشگاه تبریک عرض می نمایم و انشالله در سایه پرورگار همگی بتوانیم خدمتگزار شایسته ای برای این مردم عزیز و شریف باشیم.

غلامرضا شریعتی
استاندار خوزستان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار