بیانیه فرمانده سپاه زیرکوه برای حضور پرشور مردم

خراسان جنوبی، زیرکوه (پانا) - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زیرکوه بخاطر حضور پرشور نیروهای مسلح و بسیجیان شهرستان در رژه حماسی 31 شهریور ماه از همه شرکت کنندگان در این برنامه تشکر و قدر دانی کرد.

کد مطلب: ۸۵۶۰۰۵
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه فرمانده سپاه زیرکوه برای حضور پرشور مردم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زیرکوه بخاطر حضور پرشور نیروهای مسلح و بسیجیان شهرستان در رژه حماسی 31 شهریور ماه از همه شرکت کنندگان در این برنامه تشکر و قدر دانی کرد.

سرگرد ابراهیم کریمی،ضمن عرض تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان و یاران وفادارش،گفت:شهادت بالاترین فضیلتی است که خداوند این ارمغان آسمانی را به پاک ترین جهادگران در راه خویش عطا می نماید و الحق سخنی بالاتر و معنوی تر از ذکر مقام این آسمانیان و زنده نگه داشتن میراث ماندگارشان سراغ ندارد.

وی ادامه داد:ما جاماندگان از قافله کاروان عاشورایی برخود فرض میدانیم تا از شهدا این آیه ‏های مجسم ایثار و اخلاص سخن بگوییم و از دریای بیکران علم و معرفت ایشان برای رسیدن به قله های پیشرفت وسعادت اخروی خویش توشه برداریم.

کریمی به مناسبت حضور پرشور نیروهای مسلح و بسیجیان شهرستان در رژه حماسی 31 شهریور،خاطرنشان کرد:بدینوسیله بر خود لازم می دانیم از حضور شوق انگیز و با صلابت اقشار مختلف مردم ولایتمدار و انقلابی،خانوادهای معظم شهدا و ایثارگران،علماء و روحانیون، پیشکسوتان، بسیجیان و جوانان پر شور و انقلابی، اصحاب رسانه و همچنین از همراهی و عنایت، امام جمعه محترم، اعضای محترم شورای تامین، روسای محترم ادارات و نهاد های شهرستان زیرکوه،و همچنین از همراهی و همکاری فرماندهان محترم نظامی انتظامی و مجموعه پرسنل سپاه پاسداران زیرکوه که در برگزاری باشکوه مراسم رژه ۳۱ شهریور سال 97 همکاری و همراهی نمودند،تقدیر و تشکر نموده و از سخنران مراسم معاون محترم هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) و از خداوند رحمان و رحیم دوام توفیقات همگان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ظل توجهات حضرت بقیه ا.. الاعظم(عج) و منویات حکیمانه نائب برحقش مقام معظم رهبری امام خامنه ای(مدظله العالی)مسئلت می‌نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار