صدور پیام مشترک فرمانده انتظامی تهران بزرگ و مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران

تهران (پانا) - در آستانه ی بازگشایی مدارس ،پیام مشترک مهر شهر تهران توسط فرمانده انتظامی تهران بزرگ و مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران صادر شد.

کد مطلب: ۸۵۵۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد
صدور پیام مشترک فرمانده انتظامی تهران بزرگ و مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران ،در آستانه ی بازگشایی مدارس ،پیام مشترک مهر شهر تهران توسط فرمانده انتظامی تهران بزرگ و مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران به شرح زیر صادر شد:

پیام مهر

نوگلان و تلاشگران عرصه دانایی

دانش آموزان عزیز

سال تحصیلی ۹8-۹7 و بهارمهر و دانش در بستر شکوفایی اندیشه و استعدادرا همزمان با ایام محرم حسینی(ع) آغاز می کنیم.

شروع دوباره مدارس که همزمان با هفته دفاع مقدس است با نام و یاد شهدا در سایه بلند ولایت نویدعطر و نسیم شادابی، پویایی را مجددا به جامعه می دهد.

آرزومندیم با سعی و کوشش ارزشمندتان در راه سرافرازی و سربلندی ایران زیبا پیروز و پایدار باشید.قطعا آینده و موفقیت میهن عزیزمان با همت و اندیشه‌های بلند شما دانش آموزان گرامی رقم خواهد خورد تا پرچم مقدس و سه رنگ ایران در بالاترین نقطه در جهان اسلام همراه با تعاملی سازنده و موثر در عرصه بین المللی به اهتزاز درآید.

پلیس با امنیت و اقتدار امروز، یارو یاورآموزش و پرورش در همه عرصه ها به ویژه تعلیم و تربیت برای دسترسی به مراتبی از حیات طیبه بوده و گام های خود را به منظور پیشرفت دانش و بینش جامعه محکم‌تر از گذشته استوار برمی‌دارد تا اجتماعی سرشار از اخلاق ، معنویت ، مهربانی ،کار و تلاش فراهم گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار