در گفت‌و‌گو با پانا

کاظم‌نسب، نماینده اهواز: نیروهای امنیتی به دنبال تهیه مقدمات برخورد با عوامل حادثه تروریستی اهواز هستند

تهران (پانا) - عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان با تاکید بر تلاش نیروهای نظامی و امنیتی و اطلاعاتی برای فراهم‌آوری مقدمات لازم برای برخورد با گروه تروریستی «الاحواز» و سایر عوامل این اقدام تروریستی متذکر شد که هم‌اکنون هیچ مشکلی برای تامین امنیت اهواز وجود ندارد.

کد مطلب: ۸۵۵۹۵۰
لینک کوتاه کپی شد
کاظم‌نسب، نماینده اهواز: نیروهای امنیتی به دنبال تهیه مقدمات برخورد با عوامل حادثه تروریستی اهواز هستند

جواد کاظم‌نسب، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با پانا با اشاره به برخی اخبار منتشرشده مبنی بر اعلام حمله تروریستی به مراسم رژه نیروهای مسلح از سوی افراد منسوب به گروه تروریستی «الاحواز» در روزگذشته اظهار کرد: «من به شما اعلام می‌کنم که اصلا این خبر صحت ندارد و تکذیب می‌شود.»

او درباره جزئیات حمله صورت گرفته به نیروهای مسلح کشورمان و مردم عادی حاضر در صحنه بیان کرد: «خیابان لشکر که محل رژه نیروهای مسلح بود، کنار این خیابان یک پارک وجود دارد که می‌شود پشت جایگاه. از پشت این پارک و از راه دور تیراندازی صورت گرفته است. بنابراین این تیراندازی از روبه‌رو نبوده و این افراد دیده نمی‌شدند.»

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که لباس نظامی به تن تروریست‌ها شائبه نفوذ را ایجاد کرده است یا خیر، گفت: «چنین شائبه‌ای ایجاد نشده است. این افراد لباس نظامی به تن کرده بودند که از سوی مردم یا نیروهای امنیتی قابل شناسایی نباشند.»

کاظم‌نسب متذکر شد: «این افراد و تروریست‌ها با اقدامات مذبوحانه خود تلاش می‌کنند خللی در کشور ایجاد کنند و مردم را به سمت نفاق بکشانند ولی به لطف خدا و هوشیاری مردم خوزستان این اتفاق رخ نداد و همه استوار هستند.»

او افزود: «ما در خوزستان تجربه جنگ هشت ساله، تجربه شهادت عزیزانمان برای دفاع از حرم را داشتیم و هم‌اکنون نیز مردم خوزستان و اهواز به ویژه عرب‌های شریف و غیور ما آماده‌اند که دفاع از ولایت و اهل‌بیت را بار دیگر به نمایش بگذارند و این قبیل اقدامات هیچ‌گونه تاثیری در روند زندگی مردم و حرکت آن‌ها نخواهد داشت.»

این نماینده مجلس شورای اسلامی درباره وضع فعلی اهواز نیز گفت: «باید بگویم که هیچ اخلالی در شهر صورت نگرفته است فقط در مراسم برگزاری رژه مشکلاتی ایجاد شد ولی به طور کلی اوضاع هم‌اکنون در اهواز کاملا آرام است و هیچ‌گونه خللی در زندگی مردم ایجاد نشده است. البته از عزیزان ما تعداد زیادی به شهادت رسیده‌اند که همین مسئله موجبات تکدر خاطر همه مردم ایران را فراهم آورده است.»

او با اشاره به آخرین اقدامات نیروهای اطلاعاتی و امنیتی اظهار کرد: «نیروهای امنیتی و نظامی به دنبال بررسی سرنخ‌های به دست آمده هستند. شورای تامین استان صبح امروز جلسه اضطراری تشکیل داده است و در تلاش برای انجام اقدامات لازم برای برخورد با این گروه تروریستی و عوامل حادثه تروریستی اهواز هستند.»

کاظم‌نسب تصریح کرد: «طبیعتا نیروهای ما همواره این آمادگی را دارند که با حوادث تروریستی و گروه‌های تروریستی برخوردهای لازم را انجام دهند. این آمادگی به طور کامل در نیروهای نظامی ما وجود دارد و جای هیچ‌گونه نگرانی برای تامین امنیت وجود ندارد.»

او در خاتمه با رد برخی از مطالب منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی درباره محبوبیت این گروه تروریستی بین مردم اهواز خاطرنشان کرد: «این گروه اصلا و ابدا گروه پرطرفداری بین مردم اهواز به‌ویژه عرب‌زبانان نیست. مردم اهواز اولین شهدای مدافع حرم را تقدیم این نظام و انقلاب کرده‌اند، در طول هشت سال جنگ تحمیلی پای این آب و خاک ایستادند و هم‌اکنون نیز مصمم‌تر از همیشه به پای عهد خود هستند و خواهند بود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار