افتتاحیه «کابوس های دنباله دار» با حضور اهالی هنر

تهران (پانا) - زنگ افتتاحیه نمایش «کابوس های دنباله دار» کاری از مهرداد هنرمند فردا اول مهر توسط داریوش فرهنگ با حضور خبرنگاران و اهالی هنر در پردیس تئاتر شهرزاد به صدا در می آید.

کد مطلب: ۸۵۵۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد
افتتاحیه «کابوس های دنباله دار» با حضور اهالی هنر

به گزارش روابط عمومی نمایش «کابوس های دنباله دار»، اجرای «کابوس های دنباله دار» نوشته و کاری از مهرداد هنرمند که از یکم تا 9 مهر در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود و زنگ افتتاحیه نمایش را داریوش فرهنگ به صدا در خواهد آورد، اهالی رسانه می توانند بصورت رایگان از این نمایش دیدن کنند.

نمایش داستان ملودی، امید و هاشم است که با دیدن تصویر چاپ شده دختری در روزنامه که خودکشی کرده دچار عذاب وجدان می شوند و هر کدام به گونه ایی خاطراتشان را با او مرور می کنند.
در اجرا سعی شده تا با توجه به محتوای متن، فرم اجرایی از گونه نمایش های متعارف و رئالیستی دور شده و با ترفندهای اجرایی، نمایش معرف ذهنیات اشخاص نمایشی باشد و میزانسن در این اجرا به هیچ وجه از جنس میزانسن های رایج و متعارف تئاتری نیست و همسو با سیالت ذهنی نقش ها است.
مهرداد بخشی، الناز ابروش، برنا انصاری بازیگران و سودابه جعفر زاد، عارف گم زاد و ناژین چهره سیمین صدا پیشگان این نمایش هستند.
همچنین فرزام محمدی دستیار کارگردان، کیهان اکبری موسیقی، مهرداد هنرمند طراح صحنه و لباس، میثم نادری طراح پوستر، آرمین طیب نئیمی طراح نور، پرنیان امیر انتخابی، آیدا نوشالی روابط عمومی، امیر جهانی، آرین رستمی، معصومه جاوید طراح گریم، فرزام محمدی و حمید رضا عطائی صحنه یاران، امید امینی مدیر صحنه، سارا مددی منشی صحنه، مهدی سربازی مشاور رسانه ای این نمایش را برعهده دارد.
نمایش «کابوس های دنباله دار» از یکم تا ۹ مهر ساعت 18 به مدت 70 دقیقه در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار