دستور روحانی به وزارت اطلاعات برای شناسایی سرشاخه‌های حادثه تروریستی اهواز

تهران (پانا) - رئیس‌جمهوری در دستوری خطاب به وزارت اطلاعات تاکید کرد که سرشاخه‌های حادثه تروریستی اهواز باید شناسایی شده و افرادی که از این گروه تروریستی پشتیبانی اطلاعاتی و تبلیغاتی کرده‌اند نیز باید پاسخگوی اقدامات خود باشند.

کد مطلب: ۸۵۵۹۲۳
لینک کوتاه کپی شد
دستور روحانی به وزارت اطلاعات برای شناسایی سرشاخه‌های حادثه تروریستی اهواز

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حسن روحانی در پی حمله تروریستی صبح امروز به مردم اهواز در مراسم رژه نیروهای مسلح، در تماسی تلفنی با عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور و غلامرضا شریعتی، استاندارخوزستان، در جریان تازه‌ترین گزارش اقدام تروریستی صبح امروز در اهواز و روند شناسایی و رسیدگی به وضع مجروحان این استان قرار گرفت و دستورات لازم را صادر کرد.

رئیس‌جمهوری کشورمان در این تماس‌های تلفنی با آرزوی علو درجات برای شهدای این حادثه تروریستی و ابراز همدردی با خانواده‌های معظم این شهیدان، دستور داد تمام امکانات در جهت اقدامات فوری و امدادی برای رسیدگی به وضعیت مجروحان این حادثه تروریستی به‌کار گرفته شود.

روحانی دستورهای لازم را به وزارت اطلاعات برای بسیج همه امکانات دستگاه‌ها و نهادهای امنیتی و نظامی به منظور شناسایی سریع تروریست‌ها و سرشاخه‌های ارتباطی آنان و برخورد قاطع و عبرت‌آموز با مرتبطان این جنایت صادر کرد.

رئیس‌جمهوری همچنین تاکید کرد: «پاسخ جمهوری اسلامی ایران به کوچکترین تهدید، کوبنده خواهد بود اما کسانی که از این تروریست‌ها پشتیبانی تبلیغاتی و اطلاعاتی می‌کنند، باید پاسخگو باشند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار