تمهیدات آتش‌نشانی برای آغاز سال تحصیلی

تهران (پانا) - سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران تمهیدات سازمان آتش‌نشانی را در آغاز سال تحصیلی تشریح کرد و گفت آتش‌نشانان برای آموزش ایمنی به دانش‌آموزان در مدارس حضور خواهند یافت.

کد مطلب: ۸۵۵۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد
تمهیدات آتش‌نشانی برای آغاز سال تحصیلی

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران درباره تمهیدات سازمان آتش‌نشانی در آغاز سال تحصیلی اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن ماه مهر و بازگشایی مدارس، سازمان آتش‌نشانی شهر تهران تمهیداتی را در نظر گرفته است تا در تأمین ایمنی اقدامات موثری انجام شود.

وی ادامه داد: سازمان آتش‌نشانی شهر تهران در ۳ مقطع ۱۰ روزه طرح‌هایی را در جهت استقبال از مهر انجام داده است. در فاز اول از ۲۰ شهریورماه تا اول مهرماه به مدت ۱۰ روز از تمامی مدارس و امکانات آموزشی توسط آتش‌نشانان بازدید به عمل آمده و توصیه‌های لازم داده شده است. از این رو آتش‌نشانان از معابر اطراف مدارس نیز بازدید میدانی کرده‌اند و در صورت وجود ایراد و مشکلات احتمالی به صورت مکتوب به شهرداران نواحی موارد اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه محیط اطراف مدارس باید ایمنی لازم را داشته باشد، گفت: حیاط مدارس شهر تهران توسط آتش‌نشانان مورد بازبینی قرار گرفته است و اگر موردی بوده به مدیران مدارس اعلام کرده‌اند.

وی افزود: از اول مهرماه با آغاز سال تحصیلی به مدت ۱۰ روز ۱۳۰ ایستگاه آتش‌نشانی در آماده باش کامل هستند و هر ایستگاه در دو نوبت صبح و عصر در نقاط مشخص شده مستقر خواهند شد و هدف از استقرار این است که در ساعات پایانی روز ترافیک‌هایی ایجاد می‌شود و آتش‌نشانان در محیط‌هایی مستقر می‌شوند که دسترسی راحت‌تری به حوادث داشته باشند.

وی ادامه داد: از ۱۰ تا ۲۰ مهرماه نیز آتش‌نشانان در مدارس حضور پیدا می‌کنند و توصیه‌های ایمنی را به دانش‌آموزان آموزش می‌دهند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: اگر مدارس نیاز به کارشناسی بیشتری دارند می‌توانند به نزدیکترین ایستگاه آتش‌نشانی مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار