سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد:

شرکت 28هزارو600 دانش آموز در مراسم شکوفه ها و جوانه ها

بیرجند(پانا) ـ سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: 28 هزار و 600 دانش آموز دختر و پسر پایه های اول ابتدایی و هفتم استان در مراسم شکوفه ها و جوانه ها شرکت کردند که از این تعداد قریب 16 هزار و 500 دانش آموز کلاس اولی هستند.

کد مطلب: ۸۵۵۸۶۹
لینک کوتاه کپی شد
شرکت 28هزارو600 دانش آموز در مراسم شکوفه ها و جوانه ها

علی اصغر موسوی کیا صبح امروز در مراسم نمادین نواخته شدن زنگ شکوفه ها که در دبستان دخترانه علامه حلی بیرجند، برگزار شد، اظهار کرد: در تابستان سال جاری بیش از 11 هزار و 370 کودک بدو ورود به دبستان مورد سنجش قرار گرفتند.

وی با اشاره به رشد 5 درصدی دانش آموزان کلاس اولی در سال تحصیلی جدید، تصریح کرد: 5 هزار و 130 کودک نیز در سال تحصیلی گذشته در مراکز پیش دبستانی ورد سنجش قرار گرفته بودند.

سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با بیان این که بیش از 12 هزار نوجوان دختر و پسر پایه هفتمی با حضور در مراسم زنگ جوانه ها به استقبال سال تحصیلی جدید رفتند، ادامه داد: نواختن زنگ مهوروزی ویژه دانش آموزان با نیازهای ویژه استان یکی از ابتکارات آموزش و پرورش خراسان جنوبی در آستانه سال تحصیلی جدید است که چند سالی است ادر استان جرا می شود.

وی با اشاره به تحصیل یک هزار و 500 دانش آموزدختر وپسر با نیاز های ویژه اضافه کرد: 462 معلم متخصص و آموزش دیده رسالت تعلیم و تربیت این دانش آموزان را در 27 آموزشگاه و 11 مرکز اختلالات یادگیری استان بر عهده دارند.

موسوی کیا ادامه داد: آرامش خانواده ها برای ارتقای انگیزه مشارکت، تکریم معلمان و آرامش خاطر دانش آموزان مهم ترین رویکرد آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی جدید است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار