استاندار خراسان جنوبی:

استکبار به دنبال تخریب پایه های اقتصاد و فرهنگ کشور است

بیرجند (پانا) ـ استاندار خراسان جنوبی گفت: اینک که استکبار جهانی در جنگ تحمیلی دیگری، به دنبال تخریب و تضعیف پایه های اقتصاد و فرهنگ کشور با هدف تسلط مجدد بر ایران اسلامی است، تعلیم و تربیت و کسب علم و معرفت و تلاش برای پرورش آینده‌سازان ایران اسلامی برای ساختن ایرانی مستقل، خودکفا و سرافراز، کمتر از جهاد در راه خدا نیست که باید سنگر علم و دانش را با تلاش جهادی حفظ و تقویت کنیم.

کد مطلب: ۸۵۵۸۶۶
لینک کوتاه کپی شد
استکبار به دنبال تخریب پایه های اقتصاد و فرهنگ کشور است

محمد مهدی مروج الشریعه استاندار خراسان جنوبی،صبح امروز با صدور پیامی فرا رسیدن ماه مهر و فصل باز گشایی مدارس را گرامی داشت. در متن پیام استاندار خراسان جنوبی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آغازین روزهای مهرماه، یادآور حضور دانش آموزان و دانشجویانی است که برای ورود به بهار فرحناک علم و دانش در بوستان مدرسه، مهیا می‌شوند و بی وقفه و با عشق برای گام نهادن در صراط تعلیم و تربیت لحظه شماری می کنند.

تقارن آغاز فصل تعلیم و تربیت با ایام شهادت سرور و سالار شهیدان و نهضت حماسی عاشورا و همچنین برگزاری کنگره 2000 شهید سرافراز استان، فرصتی است برای دانش آموزان سختکوش ایران اسلامی برای بهره گیری از سیره پاک ائمه اطهار و فراگرفتن درس آزادی و آزادگی.

اینک که استکبار جهانی در جنگ تحمیلی دیگری، به دنبال تخریب و تضعیف پایه های اقتصاد و فرهنگ کشور با هدف تسلط مجدد بر ایران اسلامی است، تعلیم و تربیت و کسب علم و معرفت و تلاش برای پرورش آینده‌سازان ایران اسلامی برای ساختن ایرانی مستقل، خودکفا و سرافراز، کمتر از جهاد در راه خدا نیست که باید سنگر علم و دانش را با تلاش جهادی حفظ و تقویت کنیم.

اینجانب ضمن تسلیت ایام عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی و گرامیداشت یاد و خاطره 92 معلم شهید و 342 شهید سرافراز دانش آموز استان خراسان جنوبی، آغاز سال تحصیلی جدید را گرامی داشته؛ امیدوارم دانش آموزان و دانشجویان عزیز و سختکوش، معلمین و اساتید فرهیخته و همه دست اندرکاران خدوم آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت در استان، با تأسی از آموزه‌های تعالی بخش عاشورای حسینی و آرمان های والای شهدا، با تلاش مضاعف و حراست از مرزهای علم و دانش، در مسیر تقویت خودباوری و اقتدار و انسجام ملی و ساختن آینده ای زیبا برای ایران اسلامی گام بردارند.

محمدمهدی مروج الشریعه

استاندار خراسان جنوبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار