سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی :

استفاده از کتب کمک آموزشی در دوره اول ابتدایی ممنوع

بیرجند (پانا) ـ سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: آموزگاران دوره اول ابتدایی از مکلف نمودن دانش آموزان به خرید و استفاده از کتب کمک آموزشی و دادن مشق شب خود داری نمایند.

کد مطلب: ۸۵۵۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از کتب کمک آموزشی در دوره اول ابتدایی ممنوع

علی اصغر موسوی کیا سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز در مراسم زنگ شکوفه ها اظهار کرد: مدرسه محور تحول و رویکرد آموزش و پرورش خراسان جنوبی در سال تحصیلی جدید را تحقق مو به موی اهداف سند تحول بنیادین و زیر نظام های آن در مدارس است.

وی آموزش باهم و برای هم زیستن دانش آموزان را یکی دیگر از اهداف و رویکردهای آموزش و پرورش استان برشمرد و تصریح کرد: شروع سال تحصیلی جدیددر پاییز سرآغاز فصل مهر و مهروزی در زیر لوای پرچم مقد تعلیم و تربیت است و تقارن آن با هفته دفاع مقدس و سوگواری ایام شهادت امام حسین و یاران با وفایشان در وادی کرب و بلا به ما پیام عشق و ایثار و مقاومت در مقابل دشمنان می دهد.

سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با قدردانی از تلاش آموزگاران دوره های ابتدایی استان، ادامه داد: دوره ابتدایی سنگ زیر بنای نظام تعلیم و تربیت به شمار می رود؛ از این رو کار معلمان ابتدایی بسیار سخت تر و پیچیده تر از سایر دوره های تحصیلی است.

موسوی کیا، ایجاد فضایی با شور و نشاط و محیطی آرام را از دیگر اولویت های آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی جدید دانست و اضافه کرد: محیط مدارس باید به گونه ای باشد که دانش آموزان بدون هیچ دغدغه ای به تحصیل پرداخته و از بودن در مدرسه لذت ببرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار