520 میلیارد ریال اعتبار به راههای روستایی مهاباد اختصاص یافت

ارومیه (پانا)- نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال 520 میلیارد ریال اعتبار برای بهبود زیر ساخت راه های روستایی این شهرستان شامل آسفالت و روکش جاده ها اختصاص یافته است.

کد مطلب: ۸۵۵۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد
520 میلیارد ریال اعتبار به راههای روستایی مهاباد اختصاص یافت

جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی افزود: از این میزان 350 میلیارد ریال برای آسفالت 74 کیلومتر راه و 17 میلیارد ریال برای مرمت و روکشی 85 کیلومتر جاده در نظر گرفته شده است.

محمودزاده ادامه داد: امسال 30 کیلومتر آسفالت جاده بین روستایی توسط پیمان کار در حال انجام بوده که تاکنون 22 کیلومتر آن به اتمام رسیده است.

وی اضافه کرد: 85 کیلومتر بازسازی و روکش جاده روستایی بخش مرکزی و بخش خلیفان که بیش از 70 روستا را دربرمی گرد، آماده تحویل به پیمانکار است.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی در رابطه با جاده های بین شهری مهاباد نیز بیان کرد: با سفر معاون وزیر راه شهرسازی و بازدید از محدوده کریدور شمال به جنوب غرب کشور، قول چهار بانده کردن ورودی و خروجی این شهرستان را گرفته ایم.

محمودزاده با اشاره به اینکه 300 کیلومتر از این کریدور در محدوده آذربایجان غربی قرار دارد، بیان کرد: مسیرهای سه راهی ترشکان و گوگ تپه و گوگ تپه به مهاباد که در این طرح نبود به این کریدور اضافه شده که موجب اصلاح و ساماندهی این جاده ها خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار