آیت الله اعرافی در نماز جمعه شهر قم:

سند تحول آموزش و پرورش سند یگانه ای است که باید در این نهاد مورد توجه قرار بگیرد

قم (پانا) آیت الله اعرافی امام جمعه شهر قم در خطبه دوم نماز جمعه استان قم سند تحول آموزش و پرورش را سند یگانه ای دانست که باید در این نهاد مورد توجه قرار بگیرد.

کد مطلب: ۸۵۵۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد
سند تحول آموزش و پرورش سند یگانه ای است که باید در این نهاد مورد توجه قرار بگیرد

آیت الله اعرافی امام جمعه قم در خطبه های نماز جمعه ضمن تسلیت ایام سوگواری آقا ابا عبدالله الحسین (ع) با اشاره به شروع هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دشمن بعثی در جنگ تحمیلی به همه سلاح های مدرن دنیا مجهز شد و جز سلاح اتمی از بقیه تسلیحات مدرن استفاده کرد.

امام جمعه قم تصریح کرد: در دوران جنگ تحمیلی قدرت های دنیا و رسانه های تبلیغاتی جهان همراه با دشمن بعثی بودند، اما عظمت ملت ایران و روح عاشورایی این ملت، موجب پیروزی کشورمان در این جنگ شد.

وی افزود: به ترامپ و بن سلمان می گویم که عاشورا زنده است و این واقعه طعم شکست را به همه شماها خواهد چشاند.

آیت الله اعرافی در ادامه بیان کرد: الگوی مقاومت و پایداری در راه خدا در دوران دفاع مقدس اکنون در کشورهایی همچون فلسطین، لبنان، یمن،عراق و سوریه خود را نشان داده است.

مدیر جامعه المصطفی خاطر نشان کرد: حوزه و روحانیت همیشه در کنار ملت و آرمان های ملت بودند و آن ها همیشه در خدمت اسلام هستند.

امام جمعه قم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سند تحول آموزش و پرورش سند یگانه ای است که باید در این نهاد مورد توجه قرار بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار