پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت بازگشایی مدارس

بوشهر(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۸۵۵۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت بازگشایی مدارس

متن پیام ناصر کرمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان به شرح زیر است:

به نام خدا

باز بهاری‌ترین ماه علم و دانش فضا را عطرآگین کرده، بهاری که هر سال تکراری خوشایند دارد. بهار دانایی، بهار شکوفایی، بهاری که امیدبخش فصل های بعد است.

در آستانه ماه مهربان مهر نکاتی چند را به استحضار مردم شریف و فرهنگیان فهیم استانمان می رسانم؛

• مشارکت عمومی و همگانی محور توسعه آموزش و پرورش است و آموزش و پرورش بدون همیاری و همراهی همه بخش‌های جامعه راه به جایی نخواهد برد. استدعای اینجانب به نمایندگی از جامعه ی فهیم فرهنگیان این است که همه ارکان و اجزای جامعه از هرگونه مشارکت و معاضدتی دریغ نکنند، زیرا ایران توسعه یافته در گرو این همراهی است.

• سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نقشه راه ماست که در آن اهداف و استراتژی های نجات بخش آموزش و پرورش طراحی و تدوین شده است. همچنان که رهبر معظم انقلاب بارها یادآور شده اند تحقق این سند می‌تواند راهی برای تحقق تعلیم و تربیت توسعه یافته و ایرانی اسلامی باشد.

• از این جا همه همکاران خود را به رهپویی و به کارگیری عملیاتی سند مزبور دعوت می کنم.

• معلمان بی گمان مهمترین گروه مرجع فکری و تربیتی در جامعه ما هستند. آنان را دریابیم و شأن والای آنان را فرو نکاهیم و در آستانه مهر سال تحصیلی به نمایندگی از این انسان های شریف از استانی فرهنگ پرور از مسؤولان عالی نظام و دولت می خواهم که همت عالی خود را برای رضایت حداکثری و ارتقای منزلت حرفه ای آنان مصروف دارند زیرا تقلیل معلمی نتیجه ای جز تحلیل رفتن تفکر و تربیت نخواهد داشت.

• ضمن قدردانی از مسؤولان مشفق استانی و دهیاران گرامی مطالبه ی آموزش و پرورش استان را در مورد تداوم طرح تقویت بنیه علمی و رفع موانع آن خواهانم؛ طرحی که ادامه آن می‌تواند طرحی نو در توسعه آموزشی و پرورشی استان رقم بزند.

• و در آخر دانش آموزان عزیزم، پسران و دختران آینده ساز این استان سربلند را دعوت به جدّ و جهدی همه جانبه برای شکوفایی استعدادهای خود و تحقق جامعه ی پیشرفته می کنم از خداوند می خواهم که فرزندان فردای فروزان ایران اسلامی و استان عزیزمان را در مسیر و طریق دانش ورزی یاریگر باشد. من ا... توفیق ناصر کرمی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار