جشن غنچه ها و شکوفه ها در مدارس ابتدایی استان کردستان برگزار شد

سنندج (پانا) - همزمان با سراسر کشور مراسم جشن زیبای روز غنچه ها و شکوفه‌ها در مدارس ابتدایی استان کردستان برگزار و نوآموزان پیش‌دبستانی و دانش آموزان پایه اول ابتدایی اولین روز مدرسه خود را تجربه کردند.

کد مطلب: ۸۵۵۷۴۸
لینک کوتاه کپی شد
جشن غنچه ها و شکوفه ها در مدارس ابتدایی استان کردستان برگزار شد

صبح امروز همزمان با سراسر کشور، مراسم جشن زیبای روز غنچه‌ها و شکوفه‌ها، با حضور 27 هزار دانش آموز پایه اول ابتدایی و 23 هزار نو آموز پیش دبستانی در بیش از هزار و 950 مدرسه ابتدایی استان، برگزار شد.

به همین مناسبت آئین نمادین این برنامه با حضور مدیرکل آموزش و پرورش کردستان، معاونین آموزش ابتدایی و متوسطه اداره کل، تنی چند از مسئولین استانی و محلی، دست اندرکاران، اولیاء و دانش آموزان در دبستان هیات امنایی معلم دو آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج برگزار شد و با نواختن زنگ غنچه ها و شکوفه ها، دانش آموزان در کلاس های درس حضور یافته و اولین روز مدرسه را تجربه کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در این مراسم با تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و یاران باوفایش و با گرامیداشت یاد و خاطره حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس، آغاز سال تحصیلی و بهار علم و معرفت را به دانش آموزان ، اولیا و معلمان تبریک گفت.

قربانی با بیان اینکه ورود دانش آموزان به مدارس هر سال همزمان با ماه مهر و با برگزاری آیین های ویژه انجام می شود ، اظهارداشت: مدرسه باید جای مهر ، محبت ، لطف و عنایت باشد و مکانی باشد که صمیمیت و انسان دوستی در دانش آموزان نهادینه شود .

همچنین سیدفواد حسینی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج نیز در آئین نمادین روز شکوفه ها و غنچه ها با تسلیت ایام ماه محرم و تبریک بهار تعلیم و تربیت و آغاز هفته دفاع مقدس، از پوشش تحصیلی 100 درصدی دانش آموزان پایه اول ابتدایی ناحیه یک سنندج خبر داد و گفت: امسال همزمان با سراسر کشور، 4 هزار و 800 دانش آموز پایه اول ابتدایی در 176 کلاس درس سال تحصیلی خود را آغاز می کنند .

گفتنی است همزمان با این برنامه مراسم روز غنچه ها و شکوفه در تمامی مدارس ابتدایی شهرستان ها و مناطق تابعه استان با حضور مسئولین محلی، اولیا و دانش آموزان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار