رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری:

حمایت ویژه از مدارس مناطق محروم شهرری

شهرری (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری گفت: تقریبا 60درصد مدرسه های ما جزءمناطق حاشیه‌ای و مناطق محروم هستند که ما توقع داریم حمایت ویژه ای از این مدارس شود.

کد مطلب: ۸۵۵۷۲۹
لینک کوتاه کپی شد
حمایت ویژه از مدارس مناطق محروم شهرری

بهروز نصیری در جلسه رسیدگی به دانش آموزان محروم منطقه اظهار کرد: ما به کمک مدیران مدارس محروم و خیرین و همکارانی که در امر کمک رسانی مالی و غیر مالی به بچه های این مناطق پیشقدم می شوند، برنامه های خاصی انجام میدهیم که می توان به فراهم آوردن صبحانه برای دانش آموزان این مدارس اشاره کرد.
وی ادامه داد: ما در نظر داریم که این کار جزو امور جدی امسال برای دانش آموزان محروم منطقه باشد که هم به کارهای سازمان دانش آموزی مربوط می شود و هم لازمه مشارکت های انجمن می باشد.
نصیری با اشاره به آغاز سال تحصیلی گفت: به اندازه توان خود لوازم التحریر برای دانش آموزان محروم تهیه شده است و نیازمند کمک های خیرین و کمیته امداد و دیگر ارگان های مربوطه در این امر هستیم.
نسرین ساغرچیان مسئول امور بانوان اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری در ادامه گفت: کارهای که ما در سطح منطقه انجام می دهیم بخشی با کمک همکاران اداره و خیرین منطقه است.
وی با تاکید بر این که تعداد بچه های نیازمند از سال گذشته دو برابر شده ، ادامه داد: ما حدود 12میلیون بن تهیه کردیم که با توجه به تعداد دانش آموزان نیازمند هر مدرسه آن را تقسیم کرده ایم که خودشان وسایل مورد نیاز برای تحصیل را تهیه کنند؛ همچنینبرای دانش آموزان نیازمند برای تهیه فرم مدرسه تخفیف های ویژه ای در نظر گرفته شده که برای بعضی از آن ها کاملا رایگان می باشد.

ساغرچیان تصریح کرد: در بحث مواد غذایی اولیای دانش آموزان هم سبد های کالایی وجود دارد که هر ماه برای آن ها تامین می شود ولی با توجه به گرانی های امروز این کار واقعا برای ما سخت شده است که ما واقعا در این زمینه نیازمند به کمک هستیم.
/خبرنگار :شیدا مشهور /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار