پروژه مهر / مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

معلمان و دانش‌آموزان همراه نظام جمهوری اسلامی هستند

کرمانشاه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، در خطبه‌های قبل از نماز جمعه ضمن عرض تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، در آستانه‌ی هفته‌ی دفاع مقدس، یاد و خاطره‌ی رزمندگان اسلام را گرامی‌داشت و برنامه‌های آموزش و پرورش استان کرمانشاه را برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید تشریح کرد.

کد مطلب: ۸۵۵۷۱۴
لینک کوتاه کپی شد
معلمان و دانش‌آموزان همراه نظام جمهوری اسلامی هستند

مدیرکل آموزش و پرورش استان، در خطبه‌های قبل از نماز جمعه، مورخ 30 شهریورماه 97 ضمن عرض تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، در آستانه‌ی هفته‌ی دفاع مقدس گفت: رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس، فکر خام دشمن بعثی را با جان‌فشانی‌های خود به یأس و ناامیدی تبدیل کردند و به جهانیان آموختند با نیروی ایمان، می‌توان بر قوی‌ترین دشمنان پیروز شد. امروزه با افتخار از دوران دفاع مقدس یاد می‌کنیم و واجب است یاد و خاطره‌ی شهدا و رزمندگان را همواره زنده نگه‌داریم.

مجید یزدان‌پناه در ادامه افزود: برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی، مجموعه‌ی دانش‌آموزان و فرهنگیان در آموزش و پرورش، همراه نظام جمهوری اسلامی هستند و همواره خود را عضوی مؤثر در نظام ایران اسلامی می‌دانند که برای اعتلای ایران و ایرانی، حاضرند حتی از جان و مال خود مایه بگذارند.

وی خاطر نشان کرد: در هر جامعه‌ای، مسیر توسعه، تعلیم و تربیت، صنعت و پیشرفت، از مسیر آموزش و پرورش می‌گذرد و به همین خاطر، این توقع وجود دارد که توجه بیشتری به این نهاد تربیتی شود.

این مقام ﻣﺴئول آموزش و پرورش، در خصوص بازگشایی مدارس تصریح کرد: امسال30000 کلاس اولی و 320000 دانش‌آموز در مهر 1397 در سراسر استان، وارد کلاس درس می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در بخش پایانی سخنان خود گفت: با اتحاد، همبستگی و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری، با یاری خداوند، امسال در 22 بهمن‌ماه 97 جشن چهل‌سالگی انقلاب اسلامی را برپا خواهیم کرد. همچنین لازم می‌دانم، از تمامی ﻣﺴﺆولان و خیّرینی که در ساخت و ساز مدارس تخریبی در مناطق زلزله‌زده استان، کمک کردند، صمیمانه تقدیر و تشکر کنم و آرزوی توفیق روزافزون را برای مجموعه‌ی همکاران شریف و بزرگوارم در آموزش و پرورش دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار