نصب بنرهایی با موضوعات محرم، بازگشایی مدارس و دفاع مقدس بر بدنه اتوبوس‌های شهر همدان

همدان (پانا) - سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان گفت: بر بدنه برخی اتوبوس های ناوگان اتوبوسرانی همدان بنرهایی با موضوع بازگشایی مدارس، دفاع مقدس و شهادت سید و سالار شهیدان نصب شده است.

کد مطلب: ۸۵۵۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد
نصب بنرهایی با موضوعات محرم، بازگشایی مدارس و دفاع مقدس بر بدنه اتوبوس‌های شهر همدان

محمد پوروخشوری با بیان اینکه آغاز مهرماه با ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین(ع) و هفته دفاع مقدس همزمان شده گفت: بنرهای تلفیقی با موضوع محرم، بازگشایی مدرسه‌ها و دفاع مقدس طراحی و بر بدنه تعدادی از اتوبوس‌های ناوگان اتوبوسرانی شهر همدان نصب شده است.

وی ادامه داد: 200 دستگاه اتوبوس با وجود مشکل گرانی قطعات در حال خدمت‌رسانی هستند و سعی شده کمترین آمار توقف اتوبوس را داشته باشیم.

پوروخشوری شستشوی داخل و خارج اتوبوس‌ها در خودروشویی مکانیزه سازمان اتوبوسرانی، شستشوی سایه‌بان‌های شهر و پاک‌سازی شهر از برچسب‌ها برای طرح استقبال از مهر و آماده سازی شهر برای رویدادهای گردشگری 2018 را از دیگر اقدامات سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان دانست و یادآوری کرد: این خدمات همواره درشهر انجام می‌شود که به منظور استقبال از مهر و رویدادهای همدان 2018 در این ایام تکرار شده است.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان گفت: روز اول مهر به تأکید شورای اسلامی شهر و شهردار همدان خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی به دانش‌آموزان رایگان است.

وی بیان کرد: 100 دستگاه مینی‌بوس به عنوان سرویس مدرسه ساماندهی شده و برچسب سرویس مدرسه می‌گیرند که این برچسب موجب اعتمادسازی بین والدین و مسؤولان مدرسه و پلیس می‌شود و با طراحی یک هولوگرام روی این برچسب امکان تخلف به وسیله آن وجود ندارد.

پوروخشوری با بیان اینکه آمادگی ساماندهی 1500 دستگاه تاکسی و خودرو شخصی را به عنوان سرویس مدرسه داریم از شناسایی 8 مدرسه پر ازدحام هنگام تعطیلی در همدان خبر داد و گفت: در زمان تعطیلی این مدارس مانند مدرسه علاقبندیان وانتهای سعیدیه اتوبوس مقابل و یا در محدوده مدرسه جانمایی می‌شود تا اگر خانواده‌ای تمایل به استفاده از سرویس برای جابجایی دانش‌آموز نداشت، دانش‌آموزان از این اتوبوس‌ها برای جابجایی استفاده کنند و به این ترتیب از حجم ترافیک کاسته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار