«یک شهر مهر» در انتظار دانش آموزان اصفهانی

اصفهان(پانا)-معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان گفت: امسال در آستانه بازگشایی مدارس بسته تبلیغاتی فرهنگی ستاد مهر با عنوان «یک شهر مهر» با برنامه هایی متنوع به استقبال دانش‌آموزان می رود.

کد مطلب: ۸۵۵۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد
«یک شهر مهر» در انتظار دانش آموزان اصفهانی

مرتضی رشیدی اظهارکرد: همه ساله ستاد مهر اصفهان با محوریت معاونت حمل ونقل و ترافیک و همراهی حوزه معاونت اجتماعی، اداره کل ارتباطات شهرداری و همکاری نهادهای ذی‌ربط همچون پلیس راهور و اداره کل آموزش و پرورش جهت آماده‌سازی شهر برای حضور دانش‌آموزان در بطن جامعه تشکیل می‌شود.

وی افزود: حوزه معاونت اجتماعی شهرداری اصفهان رسالت‌های شهروندی خود را در قالب‌های مختلفی همچون تبلیغات شهری و سوق دادن این تبلیغات به سمت فضای آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس به منصه ظهور گذاشته است.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان تصریح کرد: تمام ظرفیت تبلیغات شهروندی اعم از 1000 تابلو نصب شده بر سر چهارراه‌ها و ایستگاه‌های اتوبوس همچنین استفاده از فضای مجازی در روزهای 31 شهریور و اول مهر خود را آماده می‌کند تا پیام‌های مرتبط با آغاز سال تحصیلی جدید را به شهروندان منعکس کند.

وی تاکید کرد: هدف از نصب این تابلوها انتقال آموزه‌های شهروندی به دانش‌آموزان شهر و پیامی برای رانندگان است که در این ایام مراقب حضور کودکان و نوجوانان در سطح شهر باشند.

رشیدی از ارایه حدود 20 هزار کتاب و آموزه‌های شهروندی در ایستگاه های مترو، اتوبوس و BRT از روز اول تا پنجم مهرماه به دانش آموزان خبر داد و گفت: موضوع این کتاب‌ها بیشتر در قالب مباحث حمل ونقل و ترافیک است،

وی با بیان اینکه فضاهای نمایشی اعلام آغاز سال تحصیلی و نوعی خوش‌آمدگویی در ایستگاه‌های مترو و BRT اجرا می‌شود، اظهار امیدواری کرد: این فضاهای نمایشی ضمن اینکه پیامی را به شهروندان منتقل می‌کند، لبخندی را نیز به لبان آنها بنشاند.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان از برگزاری مانور ویژه از روز اول تا پنجم مهرماه با محوریت «نه به خودروهای تک سرنشین» در شهر اصفهان خبر داد و تصریح کرد: در این مانور 15 گروه نمایشی آموزشی حضور دارند که طی پنج روز در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در چهارراه‌ها و میادین اصلی شهر اجرای نمایش خواهند داشت.

وی ادامه داد: یکی از معضلاتی که همزمان با آغاز سال تحصیلی گریبانگیر شهر می‌شود، مشکلات ترافیکی است که امیدواریم این مانور تلنگری برای شهروندان باشد تا کمتر از خودروها به صورت تک‌سرنشین و بیشتر از وسایل حمل ونقل عمومی استفاده کنند تا فضای آلایندگی کمتری در شهر ایجاد شود و بار ترافیکی خیابان‌ها کاهش پیدا کند.

رشیدی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های انجام شده به همت مثلت معاونت‌ حمل ونقل و ترافیک، اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری و معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: امیدواریم بسته تبلیغاتی فرهنگی ستاد مهر با عنوان «یک شهر مهر» مورد استقبال شهروندان فهیم اصفهانی قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار