پیام مدیرکل آموزش و پرورش فارس به مناسبت آغاز سال تحصیلی ٩٨-٩٧ در مدارس فارس

شیراز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش فارس به مناسبت آغاز سال تحصیلی ٩٨-٩٧ در مدارس فارس پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۸۵۵۵۹۶
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش فارس به مناسبت آغاز سال تحصیلی ٩٨-٩٧ در مدارس فارس

علی عسکر نجفی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید پیامی به شرح زیر صادر کرد:

"به نام خداوند جان و خرد

دوباره ماه مهر، بهار تعلیم و تربیت و فصل دیدار دوباره معلمان انسان ساز و دانش آموزان آینده ساز فرارسید.

دوباره نسیم روح نواز محبت و معرفت معلمان عزیز در فضای فرهنگی کشور و استان عزیزمان شروع به وزیدن می کند و میهنمان از نشاط و کوشش دلنشین فرزندانش به فرداهای پر امید پیش رو لبخند خواهد زد .

ضمن عرض تسلیت ایام محرم، نماد آزادگی و ایثار و شهادت و سرلوحه ی نظام تعلیم و تربیت ، تقارن ایام بازگشایی مدارس با هفته ی دفاع مقدس، که یادآور فداکاری، ایثار، تلاش، جان بر کفی و عشق فرزندان این سرزمین است را به فال نیک گرفته و امیدوارم جامعه ی فرهنگیان استان فارس ضمن پیروی از فرمایشات رهبر فرزانه ی انقلاب در سال "حمایت از کالای ایرانی" و با تاسی از مفاهیم بلند عاشورا و دفاع مقدس، در آستانه ی چهل سالگی انقلاب بزرگ اسلامی، مانند همیشه برای اعتلا و سربلندی هر چه بیشتر کشور و استان عزیزمان بکوشند.

با تشکر از مجاهدت همکارانم در سال و سالهای گذشته، بر این باورم که در پرتو همت، همدلی و همفکری همکاران گرانقدر و همراهی دانش آموزان پرشور و تلاشگر ، بتوانیم روزهای خوب و روشنی را برای نظام تعلیم و تربیت این سامان کهن و فرهنگساز رقم زده و اسباب سربلندی آموزش و پرورش استان پرافتخار فارس را فراهم کنیم.

در پایان ضمن خوش آمد به همه دانش آموزان عزیز استانمان درسال تحصیلی ٩٨-٩٧ ، به غنچه ها و شکوفه های کلاس اولی خیرمقدم ویژه گفته، آرزو می کنم ورودشان به عرصه فراگیری علم و دانش با موفقیتهای روزافزون همراه باشد.

علی عسکر نجفی

مدیرکل آموزش و پرورش فارس"

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار