معاون پژوهش ، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان در گفت و گو با پانا:

دوره های آموزشی تأمین مدرسی کتب جدید التألیف پایه دوازدهم برگزار می شود

سنندج(پانا)-معاون پژوهش ، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان از برگزاری دوره های آموزشی تأمین مدرسی کتب جدید التألیف پایه دوازدهم در استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۵۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد
دوره های آموزشی تأمین مدرسی کتب جدید التألیف پایه دوازدهم برگزار می شود

طالب محمدی معاون پژوهش ، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان با اعلام این خبر گفت : در اجرای بخشنامه سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی تعداد 41 عنوان دوره آموزشی تأمین مدرسی کتب جدید التألیف پایه دوازدهم در شاخه فنی و حرفه ای ابلاغ شد.

وی ادامه داد : 25 عنوان دوره آموزشی متمرکز کتب جدید التألیف پایه دوازدهم بصورت حضوری( باز آموزی ) که زمان و مکان و تعداد سهمیه آن از طریق سامانه ltms ابلاغ شده است برگزار شد .

معاون پژوهش ، برنامه ریزی و نیروی انسانی استان هم چنین گفت تعداد 44 عنوان دوره آموزشی کتب جدید التألیف شاخه فنی و حرفه ای به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد و آزمون این دوره ها از طریق سامانه به فراگیران واجد شرایط که در سامانه ثبت نام کرده اند اعلام می شود.

طالب محمدی در ادامه گفت : تعداد 25 عنوان دوره آموزشی کتب جدیدالتألیف پایه دوازدهم بصورت حضوری در شاخه نظری به صورت الکترونیکی برای دبیران متوسطه دوره دوم اجرا می شود که آزمون آن به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه ltms به فراگیران ثبت نام شده اطلاغ رسانی می شود.

وی درپایان افزود: دوره هایی که به صورت الکترونیکی برگزار می شود تاریخ و زمان برگزاری دوره و آزمون از طریق سامانه ltms به فراگیران ثبت نام شده اعلام و اطلاع رسانی می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار