نشست خبری بعد از بازی ماشین سازی –پارس جنوبی

مهاجری: شایسته کسب پیروزی مقابل پارس جنوبی بودیم

تبریز (پانا)- سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز کسب پیروزی مقابل پارس جنوبی را حاصل تلاش غیرتمندانه شاگردانش دانست.

کد مطلب: ۸۵۵۵۸۸
لینک کوتاه کپی شد
مهاجری: شایسته کسب پیروزی مقابل پارس جنوبی بودیم

محمدرضا مهاجری در نشست خبری بعد از بازی مقابل پارس جنوبی جم با بیان اینکه از قبل پیش‌بینی یک بازی سخت را کرده بودیم، اظهار داشت: ما به این برد خیلی نیاز داشتیم که خدا را شکر اعتمادبه‌نفس ما را برگرداند.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در ادامه اضافه کرد: ما امروز برای به دست آوردن این نتیجه خیلی تلاش کردیم و تا وقتی ۱۱ نفره بودیم موقعیت‌های خوبی هم ایجاد کردیم، اگرچه حریف هم چند موقعیت خطرناک داشت، اما در کل این ما بودیم که بازی را کنترل کردیم.

وی در ادامه افزود: بعد از ۱۰ نفره شدن هم تلاش می‌کردیم نتیجه را حفظ کنیم. خدا را شکر می‌کنم تعویض‌هایم جواب داد. بازیکنانم واقعاً شایسته این نتیجه بودند. دست‌مان برای این بازی خالی بود، چرا که چند بازیکن‌مان مصدوم بودند. این برد کمک می‌کند تا در آینده نتایج بهتری کسب کنیم. خوشحالم اعتمادبه‌نفس بازیکنان برگشت و این موضوع می‌تواند به ما کمک کند تا در آینده کارهای بزرگ‌تری انجام دهیم.

مهاجری در واکنش به این سؤال که چرا امروز آن آرامش همیشگی را روی نیمکت نداشت، عنوان کرد: بعضی وقت‌ها باید در کنار زمین آنقدر بالا و پایین پرید تا بازیکن متوجه شود ما روی نیمکت به اندازه آنها به فکر پیروزی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه تیم ما واقعاً به این برد نیاز داشت، خاطرنشان کرد: جا دارد به کادر داوری هم یک خسته نباشید بگویم، البته داور در بعضی صحنه‌ها انتظارات را برآورده نکرد. من سعی کردم با اعتراض‌هایم به داور کاری کنم که بازیکنم روی بازی تمرکز کرده و فکر خود را به اعتراض به داوری و مسائل غیرفوتبالی معطوف نکند.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با بیان اینکه در صحنه اخراج بازیکن ما هم صحبتی خاصی ندارم و نمی‌خواهیم قضاوتی داشته باشم، تصریح کرد: من انتظار داشتم بازیکنانم امروز فوتبال بهتری را ارائه کنند، اما تعصبی که آنها از خودشان نشان دادند برای ما خیلی مهم‌تر از نتیجه بود. شاگردانم برای کسب نتیجه نهایت تلاش خود را به کار گرفتند و این برای من خیلی ارزش داشت، اما در مورد مهدی‌زاده باید بگویم که او بار دیگر از همان ناحیه قبلی مصدوم شد.

وی در ادامه افزود: ما چند بازیکن دیگر در تیم‌مان هستند که از ناحیه همسترینگ مصدومند و یکسری مصدومیت دیگر دارند که امیدوارم آنها هر چه زودتر شرایط بازی را پیدا کنند.

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در چارچوب رقابت های هفته هفتم لیگ برتر، برابر پارس جنوبی جم با تک گل رضا خالقی فر در دقیقه ۴، به پیروزی رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار