معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش استان سمنان خبر داد:

تجهیز مدارس عشایری استان به تجهیزات فناوری و هوشمند سازی

سمنان (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش استان سمنان از تجهیز مدارس عشایری استان به تجهیزات فناوری و هوشمند سازی خبرداد.

کد مطلب: ۸۵۵۵۷۰
لینک کوتاه کپی شد
تجهیز مدارس عشایری استان به تجهیزات فناوری و هوشمند سازی

مریم حدادی بااعلام این خبرافزود: با عنایت به هدف های کلان آموزش وپرورش به بهره مندی هوشمندانه از فناوری های نوین در نظام تعلیم وتربیت رسمی عمومی مبتنی بر نظام معیار اسلامی ( هدف های کلان 3، 2، 1و5و7) و همچنین (راهکار 1/1) سند تحول بنیادین بهره گیری از تجهیزات وفناور ی های نوین آموزشی وتربیتی در راستای اهداف سند تحول بنیادین می باشد که بر این اسناد مدارس عشایری استان به تجهیزات فناوری مجهز گردیدند.

وی اظهارکرد: در راستای برقراری عدالت آموزشی، آماده سازی و کیفیت بخشی به مدارس عشایری برای آغاز سال تحصیلی 98-97 مدارس عشایری استان به تجهیزاتی از قبیل رایانه، دیتا، پرده نمایش مجهز شدند.

معاون آموزش ابتدایی استان تصریح کرد: تجهیزات مذکور از محل اعتبار تملک دارایی خریداری شده وبه آموزشگاههای هدف ارسال شده اند.

مریم حدادی خاطرنشان کرد: در این راستا 45 مدرسه از 109 مدرسه عشایری استان به یک و یا هرسه مورد از این تجهیزات مجهز گردیده تا بتوانند روش های نوین تدریس مبتنی بر it را در مدارس عشایری مهیا نمایند.

شایان ذکراست؛ سعی گردیده است برقراری عدالت آموزشی در همه مناطق استان اجرا گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار