مهلت ثبت‌نام کارشناسی و کاردانی بدون آزمون دانشگاه آزاد

تهران (پانا) - رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد از تمدید مهلت ثبت‌نام دوره‌های کارشناسی و کاردانی(پیوسته و ناپیوسته) پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی تا فردا شنبه ٣١ شهریور ماه خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۵۴۶۳
لینک کوتاه کپی شد
مهلت ثبت‌نام کارشناسی و کاردانی بدون آزمون دانشگاه آزاد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد، امیررضا شاهانی گفت: با توجه به تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی مهلت ثبت‌نام و ویرایش رشته‌محل‌ها یا اضافه کردن سایر گروه‌های آزمایشی دوره‌های کارشناسی و کاردانی(پیوسته و ناپیوسته) پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۳۱ شهریور تمدید شد.

وی ادامه داد: همچنین با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام، ویرایش اطلاعات فردی، نوع دیپلم و معدل دیپلم برای داوطلبانی که در دوره‌های پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی انتخاب رشته نموده‌اند، فعال شده و تا ساعت ۲۴ یکشنبه اول مهر ادامه خواهد داشت. این ویرایش شامل کلیه دوره‌های کارشناسی و کاردانی اعم از پیوسته و ناپیوسته می‌باشد.

شاهانی تاکید کرد: ویرایش اطلاعات فردی، نوع دیپلم و معدل دیپلم داوطلبان فقط یک نوبت امکان‌پذیر است و به تقاضاهایی که به هر طریق دیگر و بعد از اتمام مهلت ثبت‌نام واصل گردد ترتیب اثر داده نمی‌شود.

پیش از این آخرین فرصت ثبت‌نام دوره‌های کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد ساعت ۲۴ پنجشنبه ۲۹ شهریور ماه اعلام شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار