کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان؛ حریفان ایرانی‌ها در پنج وزن اول معرفی شدند

تهران (پانا) - مراسم قرعه کشی پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان بعد از ظهر امروز در شهر ترناوا اسلواکی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۵۴۲۸
لینک کوتاه کپی شد
کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان؛ حریفان ایرانی‌ها در پنج وزن اول معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم که 22 نفر حضور دارند، رضا علیجان زاده پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف ژلپ از اوکراین می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم به مصاف برنده کشتی میان احمت تاش از ترکیه و داتون فیکس قهرمان جوانان جهان از آمریکا می رود.

در وزن 65 کیلوگرم امیرحسین مقصودی در دور اول با بالاز هاکزر از اسلواکی کشتی می گیرد و در صورت گذر از این کشتی گیر در دور دوم به مصاف برنده تیلیک شارشیف از قرقیزستان و بود باتباتار از مغولستان می رود. در این وزن 26 نفر شرکت کرده اند.

در وزن 70 کیلوگرم که 24 نفر به روی باسکول رفتند، امیرحسین کاووسی در دور اول به مصاف گادجی مراد گادجیف از آذربایجان می رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم با برنده مبارزه میان تینو رتینگر از آلمان و جان ژائو از چین کشتی خواهد گرفت.

در وزن 79 کیلوگرم سجاد غلامی در دور نخست با حسن فؤاد از مصر مبارزه می کند و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور دوم به مصاف برنده اوکتای حسن از بلغارستان و تورنیکه کوینکادزه از گرجستان می رود. در این وزن 25 نفر حضور دارند.

در وزن 97 کیلوگرم که 19 نفر شرکت کرده اند، سجاد عزیزی در دور نخست به مصاف مارتین لانگ از مجارستان می رود و در صورت شکست این کشتی گیر در دور دوم با برنده مبارزه میان دسچاتلتس از کانادا و ماگومد خان ماگومدوف از روسیه کشتی خواهد گرفت.

رقابت های اوزان فوق از ساعت 13 فردا (جمعه) به وقت ایران برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار