همزمان با روزهای تاسوعا و عاشورا

درمانگاه صلواتی سید الشهدا آماده خدمت رسانی است

قم (پانا) - درمانگاه صلواتی سید الشهدا با همکاری جمعی از پزشکان متخصص و حاذق در حوزه‌های مختلف ،در روزهای تاسوعا و عاشورا خدمات درمانی را به صورت رایگان به مراجعه کنندگان ارائه می‌کنند.

کد مطلب: ۸۵۵۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد
درمانگاه صلواتی سید الشهدا آماده خدمت رسانی است

بر اساس این گزارش درمانگاه صلواتی سید الشهدا واقع در مدرسه دین و دانش روبروی بیمارستان کامکار امسال نیز به رسم سال های اخیر خدمات درمانی را به صورت کاملا رایگان در روزهای تاسوعا و عاشورا ارائه می دهد.
گفته شده در این پایگاه درمانی حدود 60 نفر از دکتر های متخصص و حاذق ،در تخصص های مختلف اعم از پوست و مو،پزشکی عمومی،اطفال،تزریقات و ...به صورت خودجوش آماده خدمت رسانی به عزاداران حسینی هستند.
دکتر محمد گلفشان رئیس جمعیت هلال احمر قم که از نخستین سال تاسیس درمانگاه صلواتی در کنار سایر کادر درمانی حضور داشته است،در مصاحبه اختصاصی با پانا اظهار داشت: به خواست خداوند ،قریب به بیست سال است که در چنین روزی به درمانگاه صلواتی می آیم وسال هایی که حضور نداشتم با تیم پزشکی عازم کربلا بوده ام و در آنجا به زائران حسینی کمک رسانی کرده ام.
گلفشان تصریح کرد:خدمت رسانی به عزاداران ابا عبدالله الحسین (ع)وظیفه همگانی است و همانطور که سایر مردم موکب های عزاداری را برپا می کنند،ما پزشکان نیز به توفیق الهی به درمان بیماران می پردازیم.از سایر کادر درمانی می خواهم که نه تنها در این دو روز بلکه همواره وظیفه شان را به نحو احسنت انجام دهند.
شایان ذکر است برپایی ایستگاه نقاشی با موضوع نماز ظهر عاشورا وبرگزای نماز جماعت از دیگر برنامه های این پایگاه درمانی است.

/فائزه صادقی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار