آیین روز شکوفه ها و زنگ بازگشایی در تمامی مدارس شهرستان بوشهر برگزار می شود

بوشهر(پانا) - رییس آموزش و پرورش شهرستان بوشهر از برگزاری آیین روز شکوفه ها برای کلاس اولی ها در 31 شهریور و بازگشایی مدارس و نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی ، در اولین روز مهر در همه مدارس شهرستان بوشهر خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۵۳۳۲
لینک کوتاه کپی شد
آیین روز شکوفه ها و زنگ بازگشایی در تمامی مدارس شهرستان بوشهر برگزار می شود

مرتضی رواندوست گفت: مراسم نمادین آغاز سال تحصیلی برای نو آموزان ابتدایی کلاس اول ، غنچه ها و شکوفه ها یک روز قبل از آغاز سال تحصیلی و در 31 شهریور ماه ، همزمان با سراسر کشور در همه مدارس دوره اول ابتدایی شهرستان بوشهر برگزار می گردد.

رواندوست افزود : مراسم نمادین روز غنچه ها و شکوفه ها در بوشهر با حضور مسئولین استانی ، و جمعی از اولیای دانش آموزان در دبستان سعادت برگزار می شود .

وی همچنین گفت: مراسم بازگشایی مدارس و نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی نیز در اول مهر ماه ، همزمان با سراسر کشور ،در همه مدارس شهرستان بوشهر برگزار می گردد .

رواندوست نصریح نمود : مراسم نمادین این روز نیز در شهر بوشهر با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر ، جمعی از مسئولین استانی ، خانواده شهدا ، اولیای دانش آموزان و اصحاب رسانه در دبیرستان فرزانگان دخترانه بوشهر برگزار می شود .

رواندوست بیان داشت : روز غنچه ها و شکوفه ها شنبه 31 شهریور ماه چهار هزار نفر پیش دبستانی و پنج هزار و پانصد نفر دانش آموز پایه اول و در روز بازگشایی یکم مهر ماه پنجاه و هشت هزار نفر دانش آموز در شهرستان بوشهر در کلاس درس حضور پیدا می کنند .

وی گفت : در این مراسم ها روی المان هایی که سه نماد محرم ، دفاع مقدس و باز گشایی مدارس ( نماد مهر ) کار و رونمایی می شود .

رییس آموزش و پرورش شهرستان بوشهر تاکید نمود : با توجه به همزمانی آغاز سال تحصیلی جدید با هفته دفاع مقدس و ایام سوگواری سالار شهیدان ، حفظ حرمت ماه محرم و برزگداشت هفته دفاع مقدس ضروری است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار