لیگ قهرمانان اروپا؛ شروع خوب مدعیان در شب ناکامی پولدارهای جزیره

تهران (پانا) –در دومین شب از اولین هفته از لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های مدعی رئال مادرید، منچستریونایتد، بایرن مونیخ و یوونتوس با برد زمین را ترک کردند اما منچسترسیتی در حضور هوادارانش شکست خورد.

کد مطلب: ۸۵۵۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد
لیگ قهرمانان اروپا؛ شروع خوب مدعیان در شب ناکامی پولدارهای جزیره

اولین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به پایان رسید.

در مهم‌ترین بازی از شب دوم هفته اول و در گروه هفت، رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو در جدال با آ.اس.رم کار سختی نداشت و در شبی که فوتبالی کاملا برتر را ارائه کرد به پیروزی قاطع 3 بر صفر رسید.

برای کهکشانی‌ها در این بازی ایسکو در دقیقه 45 و گرت بیل در دقیقه 58 و ماریانو (2+90) گلزنی کردند.

دیگر بازی این گروه بین تیم‌های ویکتوریا بلژن جمهوری چک و زسکا مسکو با گل دقیقه 95 برای نماینده روسیه به تساوی 2 بر 2 منجر شد.

در سایر بازی‌ها و در گروه پنج، بایرن مونیخ که به پرتغال رفته بود در جدال با بنفیکا با گلهای لواندوسکی و سانچز به پیروزی 2 بر صفر رسید.

پیش از این بازی آژاکس مقابل آ.اک.آتن با برد 3 بر صفر زمین را ترک کرد.

در گروه شش، منچسترسیتی در دیدار با المپیک لیون در همان نیمه اول شگفت‌زده شد و در پایان با شکست 2 بر یک روبرو شد.

شاختار دونستک هم در جدال با هوفنهایم به تساوی 2 بر 2 رضایت داد.

در گروه هشت هم منچستر یونایتد مهمان یانگ بویز سوئیس بود و توانست با پیروزی شیرین و قاطع 3 بر صفر در زمین حریف به جزیره برگردد. پوگبا در این بازی ستاره شیاطین سرخ بود که دو گل زد و یک پاس گل داد. گل سوم منچستر را هم مارسیال به ثمر رساند.

یوونتوس هم در خانه‌ی والنسیا در شبی که روزنالدو در دقیقه 29 با دریافت کارت قرمز مستقیم اخراج شده بود با دو گل پیانیچ که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده بود، به پیروزی 2 بر صفر دست یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار