نماینده مردم یزد در مجلس:

یزد باید قطب پزشکی کشور باشد

یزد (پانا) ـ نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی،گفت: شرایطی که استان یزد در حال حاضر دارد باید تلاش کند که قطب پزشکی کشور شود.

کد مطلب: ۸۵۵۲۴۴
لینک کوتاه کپی شد
یزد باید قطب پزشکی کشور باشد

«سید ابوالفضل موسوی بیوکی» در آیین افتتاح همزمان 40 طرح آموزشی، بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، با اشاره به نقش خیرین در توسعه حوزه بهداشت و درمان استان، اظهار کرد: وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم باید با حمایت از خیرین حوزه بهداشتی ظرفیت حوزه سلامت استان را تقویت کند.

وی با بیان این که شرایط استان یزد برای پیشرفت بیش از پیش آماده است، افزود: یزد باید به قطب پزشکی کشور تبدیل شود.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که شهر یزد شهر خلاقیت و علم آموزی است، تصریح کرد: مردم یزد همیشه در امور علمی و آموزشی پیش قدم بوده و هستند.

موسوی بیوکی با بیان این‌که استان یزد از جمله استان های شاخص کشور در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی است، گفت: علی‌رغم کم و کاستی های متعدد ولی کادر درمانی استان یزد سعی دارند بیشترین و بهترین خدمات درمانی را به متقاضیان ارائه کنند.

«محمود زمانی قمی»استاندار یزد در ادامه خاطرنشان کرد: طی چند سال گذشته وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خوش درخشیده است.

وی در پایان با اشاره به ظرفیت بهداشتی و سلامت استان یزد، گفت: برخورد خوب و خدمات تخصصی یکی از مهمترین ویژگی کادر درمانی دانشگاه علوم پزشکی یزد است که ما با اقتدار و به این افتخار مفتخریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار