فرماندار زاوه در شورای آموزش و پرورش عنوان کرد:

وزارت کشور، بخشداران و دهیاران خادم آموزش و پرورش هستند

زاوه (پانا)- شورای آموزش و پرورش زاوه با حضور فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش با محوریت پروژه مهر در سالن کنفرانس آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۵۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد
وزارت کشور، بخشداران و دهیاران خادم آموزش و پرورش هستند

مهدی زارعی فرماندار شهرستان زاوه، ضمن تسلیت ایام الله دهه محرم از حال و هوای و رنگ و بوی ویژه مهرماه خبر داد و افزود : وظیفه ما تبیین نمودن فضایست که مهر امسال متفاوت تر از سالهای قبل در زاوه برگزار شود.

وی به نقش کلیدی آموزش و پرورش اشاره کرد و اظهار کرد: وزارت کشور، بخشداران و دهیاران خادم آموزش و پرورش هستند.

رئیس شورای آموزش و پرورش در ادامه خواستار تبیین و واکاوی ابعاد مختلف قیام عاشورا برای دانش آموزان، بویژه نسل جوان شد تا تربیت نسل آینده همواره با شور حسینی و همسو با شعور حسینی محقق شود.

عابدی، مدیر آموزش و پرورش زاوه نیز ضمن تسلیت ایام شهادت سید و سرور شهیدان حضرت ابا عبدالله حسین (ع)، به مقارن شدن این ایام با هفته دفاع مقدس و مهرماه اشاره کرد و در ادامه به ارائه گزارشی از فعالیت های پرورشی در سه ماهه تابستان پرداخت: برگزاری کلاسهای اوقات فراغت در سه پایگاه و برای اولین با در بخش سلیمان و برگزاری کارگاههای آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی ویژه والدین پرداخت.

عابدی در ادامه از افزایش رشد شاخص آموزشی خبر داد و گفت: با توجه به گستردگی حوزه عمرانی و کمبود اعتبارات ، به لطف خدا در سال گذشته 23 تفاهم نامه ساخت و تکمیل فضای اموزشی در شهرستان به امضا رسیده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امید است با همیاری، همکاری و تعامل سازنده با دیگر نهادها، شاهد محقق شدن اهداف متعالی آموزش و پرورش در زاوه باشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار