اعلام محدودیت های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در اراک

اراک(پانا)- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی محدودیت های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در اراک را اعلام کرد.

کد مطلب: ۸۵۵۱۲۸
لینک کوتاه کپی شد
اعلام محدودیت های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در اراک

به گزارش خبرگزاری پانا استان مرکزی به نقل از پایگاه خبری پلیس،ابوالفضل امیدی افزود: در آستانه فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و افزایش حجم ترافیک عزاداران در معابر شهری برای شرکت در مراسم این ایام و در راستای اجرای تمهدیدات ترافیکی برای تسهیل در عبور و مرور شهروندان اقدامات ارزنده ای در سطح شهر اراک انجام می شود.

وی ادامه داد: خیابان های منتهی به مصلی بیت المقدس اراک، مسجد سیدها، امزاده عبدالله(ع)، خیابان شهید بهشتی از میدان شریعی تا میدان شهدا از ساعت 21 تا پایان مراسم در شب های تاسوعا و عاشورا و 10 صبح تا پایان مراسم در روز تاسوعا و عاشورا اعمال می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: این تمهیدات با حضور تمام توان پلیس راهور برای تسهیل در عبور و مرور شهروندان رفاه حال آنان برای حضور در مراسم سوگواری امام حسین (ع) می باشد که در صورت لزوم نیز این محدویت ها به شکل مقطع در تمام معابر شلوغ و پر تردد رفت و آمد اجرا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار