مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت عنوان کرد

سامانه ثبت اعلام کمبود تجهیزات پزشکی برای مدیریت کمبودهای احتمالی

تهران (پانا) - مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت از راه‌اندازی سامانه ثبت اعلام کمبود تجهیزات پزشکی از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی خبر داد و گفت با راه‌اندازی این سامانه، می‌توان کمبودهای احتمالی را مدیریت کرد.

کد مطلب: ۸۵۵۱۰۸
لینک کوتاه کپی شد
سامانه ثبت اعلام کمبود تجهیزات پزشکی برای مدیریت کمبودهای احتمالی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، رضا مسائلی گفت: در شرایط تحریم، تمام دانشگاه‌ها باید به دقت، نیاز، مصرف و تهیه تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی مراکز تابعه را مدیریت و برنامه‌ریزی کنند. سامانه ثبت اعلام کمبود تجهیزات پزشکی برای دانشگاه‌ها در پورتال imed راه‌اندازی شده است. با استفاده از این سامانه و به شرط ورود دقیق اطلاعات، می‌توان کمبودها را مدیریت کرد. در این سامانه دانشگاه‌های قطب می‌توانند نیازمندی‌های دانشگاه‌ها و مراکز خود را مشاهده و نیازمندی‌های دانشگاه خود را وارد کنند تا در اسرع وقت این کمبودها پیگیری و جبران شود.

مسائلی افزود: دانشگاه‌های قطب در رسیدگی و مدیریت کمبود دانشگاه‌های همجوار باید محور قرار گیرند و همچنین جلسات قطب باید به صورت مدون با محوریت مدیریت تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی برگزار شود.

در ادامه این نشست محمدمهدی علاالدین، سرپرست گروه نظارت بر تامین تجهیزات پزشکی به تشرح اقدامات و برنامه‌های مدیریت تامین و پیشگیری از کمبودهای تجهیزات و ملزومات پزشکی پرداخت.

بر اساس این گزارش تمامی دانشگاه‌ها موظف شدند میزان مصرف سال 1396 و نیاز سال 1397 خود را به صورت جزیی و دقیق برای اداره کل تجهیزات پزشکی ارسال تا برنامه‌ریزی لازم برای تامین با مشارکت آنها انجام گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار