تجمع بزرگ حسینیان آستارا برگزار شد

رشت(پانا)-مردم مسلمان و مرزدار آستارا با خلق اجتماع حماسی و عاشورایی، اتحاد خود را به نمایش گذاشته و در غم شهدای کربلا عزاداری کردند.

کد مطلب: ۸۵۵۱۰۴
لینک کوتاه کپی شد
تجمع بزرگ حسینیان آستارا برگزار شد

خیل عظیمی از مردم آستارا عصر دوشنبه در برنامه ای با عنوان تجمع عزاداران حسینی در محوطه مسجد صاحب الزمان (عج) این شهرستان، جلوه ای از دلدادگی خالصانه خود را به سرور و سالار شهیدان نشان دادند.
هفتمین روز از ماه محرم در آستارا با طنین لبیک یا حسین (ع) در آسمان این شهر مرزی همراه شد و مداحان اهل بین عصمت و طهارت (ع) به عنوان گردانندگان اصلی این برنامه، به زبان های فارسی و آذری، موجی از شور و شعور حسینی (ع) را بین عزاداران راه انداختند.
امام جمعه آستارا در حاشیه این آئینگفت: مردم آستارا عرض ارادت حقیقی خود به امام حسین (ع) را در قالب تجمعی بزرگ به نمایش گذاشتند و خدا را شاکریم که در چنین ایام مقدسی، وحدت و همدلی مردم مرزنشین این شهرستان به تصویر کشیده شد.
حجت الاسلام کاظم حافظ نیا محرم را ماه بیداری اسلام و شکوه مسلمانان عنوان کرد و گفت: عزاداری خالصانه در سوگ امام حسین (ع) و 72 تن از یاران باوفای آن حضرت، زمینه خودسازی و جلب رضایت حق تعالی است.
وی افزود: حماسه کربلا در کنار پیام امر به معروف و نهی از منکر، عبرت های بزرگی از جمله فداکاری، وفاداری، ایثار و شهادت را برای همیشه در تاریخ جاودانه کرد.
تجمع 2 ساعته عزاداران حسینی آستارا به صورت مستقیم از شبکه های تلویزیونی باران و شما پخش شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار