مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی خبر داد:

برگزاری ۹۵۰ برنامه در هفته دفاع مقدس 

بیرجند (پانا)-مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در هفته دفاع مقدس در استان ،۹۵۰ برنامه اجرا خواهد شد گفت: در اولین روز این هفته رژه اقتدار نیروهای مسلح در شهرستان های استان برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۸۵۵۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری ۹۵۰ برنامه در هفته دفاع مقدس 

دکتر محمد رضا فخر مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: در حال حاضر دشمن برآن شده است تا از طرق مختلف در کشور رخنه کند.

فخر ادامه داد: این وضعیت ، وظیفه ای را برای مردم ایجاد می کند تا با اطاعت از رهبری نظام و هوشیاری ،در برابر این هجمه ها مقاومت کنند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی در ادامه ضمن اشاره به شعار در نظر گرفته شده برای هفته دفاع مقدس امسال گفت: شعار ما میتوانیم با تکیه بر منویات مقام معظم رهبری برای هفته دفاع مقدس در نظر گرفته شده است که نشان از موفقیت و برتری ایران در تمامی صحنه ها دارد.
وی با اشاره به اینکه در هفته دفاع مقدس در استان ،۹۵۰ برنامه اجرا خواهد شد گفت: در اولین روز این هفته رژه اقتدار نیروهای مسلح در شهرستان های استان برگزار خواهد شد.
فخر افزود : این مراسم در شهرستان بیرجند، راس ساعت ۷:۳۰دقیقه صبح روز شنبه ۳۱شهریور مصادف با اولین روز هفته دفاع مقدس در محل پارک شهدای گمنام بیرجند برگزار خواهد شد.
دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در خراسان جنوبی اظهار کرد : در دومین روز از هفته دفاع مقدس زنگ ایثار و شهادت همزمان با بازگشایی مدارس در استان نواخته خواهد شد.
فخر در ادامه صحبت های خود از برگزاری مراسم استقبال نمادین از شهدای دانش آموز در مدارس خبر داد و گفت: در مراکز نظامی و انتظامی از سربازان نمونه در کلیه واحدها تجلیل به عمل خواهد آمد.

دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بیش از ۷۰ درصد شهدای دفاع مقدس جوان بودند ،تصریح کرد :در روز سوم از هفته گرامیداشت دفاع مقدس برنامه ها با محوریت جوانان با تکیه بر آموزه های اسلامی و رهنمودهای مقام معظم رهبری برگزار خواهد شد.

وی مردم سالاری دینی ،وحدت اسلامی و استکبار ستیزی را شعار چهارمین روز از هفته دفاع مقدس امسال عنوان کرد و گفت: در این روز نشست های روشنگری دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی ،همایش زنان و یادواره شهدا برگزار خواهد شد.
فخر با اشاره به اینکه روز چهارشنبه مصادف با پنجمین روز از هفته دفاع مقدس می باشد گفت: در شهرستان بشرویه همایش جهادگران ایثار و شهادت برگزار خواهد شد .
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی ضمن تاکید بر مقام زن در هشت سال جنگ تحمیلی گفت: همایش فاطمیون عاشورایی با رمز یا ثامن الائمه در ششمین روز از هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد و نیز در سراسر استان گلزارهای شهدا غبارروبی و عطرافشانی خواهند شد.
وی در ادامه گفت: در هفتمین روز از هفته دفاع مقدس با تأکید بر نقش خانواده در اجتماع، همایش پیاده روی خانوادگی صبح روز جمعه ششم مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد و نیروهای مسلح با حضور سازمان یافته در نماز جمعه این هفته اقتدار و صلابت خود را به رخ جهانیان خواهند کشید.
فخر با اشاره به اینکه هفتم مهرماه سالروز شهادت تعدادی از فرماندهان جنگ تحمیلی از جمله شهید کلاهدوز می‌باشد گفت :در این روز از فرمانده هان نظامی و خانواده فرماندهان شهید تجلیل به عمل خواهد آمد.
وی در پایان از افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی در هفته دفاع مقدس در استان خبر داد و گفت: این پروژه‌ها به همت بسیج سازندگی خراسان جنوبی به بهره برداری خواهند رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار