سرپرست آموزش و پرورش دلیجان به پانا خبر داد:

ثبت نام بیش از 8 هزار دانش آموز دلیجانی در مقاطع مختلف تحصیلی

اراک(پانا)- سرپرست آموزش و پرورش دلیجان با بیان اینکه مراسم روز اول مهر امسال رنگ و بوی عاشورایی دارد گفت: تاکنون بیش از 8 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در شهر و روستا ثبت نام کرده‌اند.

کد مطلب: ۸۵۵۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام بیش از 8 هزار دانش آموز دلیجانی در مقاطع مختلف تحصیلی

مهدی دلاوری در گفت و گو با خبرنگار پانا استان مرکزی، افزود: گفت: روز شنبه 31 شهریور ماه مراسم جشن غنچه ها و شکوفه ها در مدارس ابتدایی و به صورت نمادین در دبستان امام رضا(ع) دلیجان با حضور دانش‌آموزان ورودی پیش دبستانی و پایه اول ابتدایی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مراسم نمادین زنگ مهر ، مقاومت و تعلیم و تربیت حسینی اول مهرماه سالجاری در مدارس و به صورت نمادین در دبستان شهید مفتح دلیجان و فاضل نراقی شهر نراق برگزار می شود.

سرپرست آموزش و پرورش دلیجان بیان کرد: با توجه به تقارن بازگشایی مدارس با ماه محرم و هفته دفاع مقدس و با برنامه ریزی های صورت گرفته تلاش شده است مراسم های بازگشایی مدارس با مهر حسینی و یاد شهدای دفاع مقدس همراه باشد.

دلاوری با بیان اینکه استقرار پایه دوازدهم در سال تحصیلی جدید با مشکلاتی روبرو بود افزود: با تعامل و همکاری بسیار خوب مدیران مدارس و کارشناسان اداری این مشکلات تا حدودی رفع و سال تحصیلی جدید بدون دغدغه آغاز خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار