پنج مهرماه پایان مهلت ثبت نام سرویس مدارس در شیراز

شیراز (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی فارس از آغاز ثبت نام دانش آموزان متقاضی سرویس مدارس و ساماندهی و تخصیص سرویس در چند روز مانده به شروع سال تحصیلی خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۵۰۴۵
لینک کوتاه کپی شد
پنج مهرماه پایان مهلت ثبت نام سرویس مدارس در شیراز

محسن کلاری در حاشیه برگزاری مانور سرویس مدارس در شیراز با اعلام اینکه روند ثبت نام سرویس مدارس همچون سالهای قبل صورت می پذیرد گفت: تاخیر ایجاد شده در ثبت نام الکترونیکی بدلیل تغییرات ساختاری بود که در روند سرویس مدارس پیش آمد.

وی افزود: در ابتدای تابستان ساماندهی و ثبت نام سرویس مدارس به سامانه شهرداری ها واگذار شد که بدلیل ناکارآمدی سامانه و عدم اجرای سیستم دستی این مسوولیت همچون سالهای قبل برعهده سازمان دانش آموزی قرار داده شد.

وی با تاکید بر اینکه تمام تلاش این سازمان ساماندهی و تخصیص سرویس برای دانش آموزان در این فرصت اندک است گفت: با توجه به اینکه کمتر از یک هفته مانده به بازگشایی مدارس این مسوولیت به سازمان دانش آموزی واگذار شده اما همه در تلاشیم تا همچون سالهای قبل این روند با آرامش و به نحو مطلوب صورت گیرد.

کلاری ادامه داد: دانش آموزان متقاضی سرویس مدارس تا پنجم مهرماه فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه سرویس مدارس و سایت www.shirazs.ir یا www.shirazs.org ثبت نام کنند.

وی از شروع ساماندهی و تخصیص سرویس مدارس از 25 شهریور ماه خبر داد و افزود: ثبت نام به موقع دانش آموزان متقاضی موجب تسریع در ساماندهی الکترونیکی و تخصیص سرویس می شود.

سرویس مدارس شیراز از سال ۹۳ بر عهده سازمان دانش آموزی فارس قرار گرفت و با این واگذاری شاهد تحولات گسترده ای در بحث سرویس با نگاه تربیتی بوده ایم به طوریکه تمام روند ثبت نام، ساماندهی، هدایت و نظارت بر روند سرویس تمام الکترونیکی شد و نگاه به سرویس مدارس به عنوان "مدرسه سیار" تغییر یافت و دانش آموزان در زمان حضور در سرویس از محتوای آموزشهای شهروندی بهره مند میشوند.

سال گذشته بیش از ۱۲۰ هزار دانش آموز شهر شیراز با همکاری ۱۰ هزار و ۵۰۰ راننده و در قالب بیش از ۱۷ هزارسرویس جابجا شدند.

در مانور سرویس مدارس که صبح امروز در نواحی چهارگانه شیراز برگزار شد، رانندگان و خودروهای سرویس مدارس با حضور به موقع و نظم در حرکت در زمان رانندگی آمادگی کامل خود را برای حمل دانش آموزان در ابتدای سال تحصیلی اعلام داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار