رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی:

۱۱ تن گوشت قرمز وارداتی در آذربایجان غربی توزیع شد

ارومیه (پانا)- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از توزیع ۱۱ تن گوشت قرمز وارداتی در استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۵۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد
۱۱ تن گوشت قرمز وارداتی در آذربایجان غربی توزیع شد

جعفرصادق اسکندری در جلسه تنظیم بازار استان اظهارداشت: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته بین اعضای ستاد تنظیم بازار استان اقداماتی در بحث بازرسی و نظارت بر نحوه خرید و توزیع و فروش کالا صورت گرفته است و این نظارت به صورت روزانه و مستمر و بدون تعطیلی انجام می‌گیرد.

وی تصریح کرد: با هماهنگی با امور پشتیبانی دام سازمان مقدار ۱۱تن گوشت قرمزگرم گوسفندی وارد و با اولویت پخش گوشت مذکور به شرکت تعاونی کارمندان، کارکنان، کارگران و فروشگاه‌های زنجیره‌ای در سطح استان توزیع شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به بازگشایی مدارس نمایشگاه‌های عرضه و فروش لوازم التحریر و تجهیزات تحصیلی در مرکز استان و شهرستان‌ها برگزار شد.

وی افزود: برای تامین پوشاک مدارس در استان ۱۰۰ الی ۱۲۰ هزار دست لباس توسط تولید کنندگان پوشاک با قیمت مناسب تولید و به بازار عرضه شد که ۱۰ درصد از این تولیدات به صورت رایگان در اختیار مدارس قرار گرفت.

اسکندری اظهار داشت: در شش ماهه سالجاری بیش از ۸۹ هزار بازرسی از واحدهای صنفی، تولیدی در سطح عرضه صورت گرفته که طی این بازرسی‌ها ۳ هزارو ۹۳۷ فقره پرونده تخلف با ۴ هزارو ۱۲ عنوان تخلف به مبلغ بیش از ۴ هزار میلیون ریال پرونده تشکیل و جهت رسیدگی به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.

وی بیان کرد: ۱۴ نفر اشخاص حقیقی و حقوقی دریافت کننده ارز دولتی در استان شناسایی شدند که از این تعداد ۸ مورد بررسی نهایی و پرونده تخلف ارزی تشکیل شد.

اسکندری گفت: ۸ فقره تخلف صورت گرفته از اشخاصی که ارز دولتی از بانک مرکزی دریافت کرده بودند در حوزه واردات مواد غذایی، لوازم خانگی، ام دی اف و غیره بود که اصلاً کالا وارد نکرده یا با قیمت ارز آزاد به بازار عرضه کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار