از جهاد علمی تا جهاد عملی/ خدمات مشاوره ای و مذهبی رایگان در چرداول

ایلام (پانا) - گروههای جهادی در قالب خدمات مشاوره ای درمانی و مذهبی، در حال ارائه خدمات به بانوان مناطق محروم شهرستان چرداول هستند.

کد مطلب: ۸۵۵۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد
از جهاد علمی تا جهاد عملی/ خدمات مشاوره ای و مذهبی رایگان در چرداول

تلاش‌های جهادگران در خدمت به مردم مناطق محروم کشورمان و حضور جوانان علاقمند به این فعالیت‌ها در اردوهای هجرت و جهادی همواره مورد توجه رهبر انقلاب بوده است. ایشان به غیر از تأکیدهای فراوان بر مسأله‌ی بسیج سازندگی و اردوهای جهادی که در سخنرانی‌های عمومی یا خصوصی خود ابراز داشته‌اند، در برخی موارد با اطلاع از فعالیت‌های خدمت‌رسانی جهادگران، با نوشتن یادداشتی نسبت به فعالیت آنان ابراز نظر و اعلام تشکر نموده‌اند

در ادامه برگزاری رزمایش محمد رسول الله گروههای جهادی این بار در عرصه دیگری به خدمت گذاری مردم مشغول شدند واین بار در عرصه خدمات درمانی ومشاوره به بانوان مشغول به فعالیت هستند.

گروههای جهادی در هر عرصه ای خالصانه وارد میدان می شوند وگرهها را از زندگی مردم باز می کنند اگرلازم باشد به معیشت مردم یا در برای بهسازی مساجد وخانه های محرومین وخدمات درمانی ومشاوره که اینها نمونه کوچکی از خدمات این قشرخدمتگزار به مردم هستند.

خدمت رسانی به مردم محدود به هیچ چیزی نمی شود وهرکسی اعم از زن ومرد هرآنچه در توان دارد به وسط میدان گذاشته تا شاید کمی از مشکلات مردم کاسته شود.

گروه جهادی حوزه مقاومت خواهران، خدمات درمانی ، مشاوره مذهبی، به عموم بانوان شهرک سپاه وفرهنگیان ارائه می دهد تا دراین زمینه به مردم خدمت کند.

حیدری مسئول گروه جهادی در گفتگو با خبرنگار دیار زاگرس گفت:به منظور خدمت رسانی به مردم در شهرک سپاه وفرهنگیان در قالب رزمایش سپاهیان محمدرسول الله 2 اقداماتی نظیر خدمات درمانی وبهداشتی ومشاوره برای عموم مردم ارائه گردید.

وی افزود:اردوهای جهادی بنا به ضرورت ونیاز در تمامی مناطق محروم شهرستان برگزار می شود تا با خدمت صادقانه به مردم خدمت کند.

حیدری تصریح کرد:استقبال مردمی از گروههای جهادی بسیار خوب است ومی تواند به عنوان سرمشی برای مسئولین مورد توجه باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار