جام حذفی ایران؛ نساجی باجشنواره گل صعود کرد

تهران (پانا) –نساجی در دیداری خانگی جشنواره گل راه انداخت و به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی رسید.

کد مطلب: ۸۵۴۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد
جام حذفی ایران؛ نساجی باجشنواره گل صعود کرد

پنجمین روز از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ایران با برگزاری یک بازی پیگیری و چهاردهمین تیم حاضر در مرحله یک هشتم نهایی معرفی شد.

نساجی مازندران که به علت دیدار مقابل پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر با تاخیر دیدار مرحله یک شانزدهم را انجام داده بود، در قائمشهر روبروی تیم دسته سومی شاهین لردگان قرار گرفت.

شاگردان جواد نکونام با انجام فوتبالی تهاجمی و با درخشش محمد مهدی نظری مهاجم سابق استقلال توانست این بازی را با برد قاطع 5 بر صفر تمام کند و راهی یک هشتم نهایی شود.

با این نتیجه حضور تیم‌های نساجی، استقلال خوزستان، پدیده مشهد، سایپا تهران، سپیدرود رشت، ماشین سازی تبریز، مس کرمان، سیراف کنگان، سپاهان اصفهان، پارس جنوبی جم، صنعت نفت آبادان، داماش گیلانیان، مقاومت تهران و فولاد خوزستان به مرحله یک هشتم نهایی قطعی شد اما تکلیف دو تیم دیگر مرحله یک هشتم در روزهای آینده برگزار می‌شود.

پرسپولیس و استقلال به علت حضور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دیدارهایشان لغو شد اما تاریخ جدید هنوز اعلام نشده است. پرسپولیس در تهران باید به مصاف نود ارومیه برود و استقلال هم مهمان نفت مسجد سلیمان خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار