لیگ قهرمانان آسیا؛ استقلال معجزه فوتبال ایرانی را ناتمام گذاشت

تهران (پانا) –استقلال در دیدار برگشت مقابل السد نتوانست شکست سنگین دیدار رفت را جبران کند و از رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان بازماند.

کد مطلب: ۸۵۴۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد
لیگ قهرمانان آسیا؛ استقلال معجزه فوتبال ایرانی را ناتمام گذاشت

شب اول ار دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با برگزاری یک بازی به پایان رسید.

السد قطر به لطف پیروزی با ارزش 3 بر یک که در تهران بدست آورده بود در دیدار برگشت مقابل شاگردان وینفرد شفر در در تیم استقلال تهران صف آرایی کرد.

45 دقیقه اول بازی با عملکرد برابر دو تیم همراه بود اما این تیم السد بود که در دقیقه 27 توسط عفیف به گل رسید تا امیدهای استقلال برای بازگشت کمرنگ شود. فشار جزئی حملات استقلال در دقیقه 32 جواب داد و روح الله باقری با اشتباه فاحش گلر السد گل تساوی را وارد دروازه میزبان کرد و این نیمه با تساوی یک بر یک تمام شد.

در نیمه دوم حملات استقلال از همان دقایق ابتدایی آغاز شد و روی ارسال کرنر در دقیقه 49 این تیم توسط مرتضی تبریزی به گل رسید تا امیدهای شفر برای صعود پررنگ شود. اما یک دقیقه بعد خطای روزبه چشمی آب سرد را روی پیکر این تیم ریخت و داور با نشان دادن کارت زرد دوم باعث شد تا استقلال ده نفره شده و کار برای جبران باز هم سخت شود.

گل دوم استقلال زنگ خطری جدی را برای السد به صدا در آورد تا هم تیمی‌های ژاوی برای جبران دست به کار شوند. ادامه بازی با موقعیت‌های برابر دو تیم برابر بود تا اینکه در دقیقه 90 موقعیت تک به تک بازیکن السد باعث شد تا رحمتی خطای پنالتی انجام دهد و بونجاح دروازه استقلال را باز کرد تا پرونده استقلال در آسیا با تساوی دو برد دو این بازی و پیروزی 5 بر 3 السد در مجموع بسته شود.

پیش از این بازی پرسپولیس در تهران به مصاف الدحیل دیگر تیم قطری رفت و در حالی که نیمه اول را با یک گل باخته بود در نیمه دوم با بازگشتی رویایی بازی را 3 بر یک برد و به نیمه نهایی رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار