محرم امسال سوپرمارکت‌های آنلاین نذری مردم را توزیع می‌کنند

تهران (پانا) - سوپرمارکت آنلاین اکالا برای ارائه هر چه بهتر خدمات، در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی آماده خدمت‌رسانی به مشتریان و توزیع نذری مردم است.

کد مطلب: ۸۵۴۸۸۰
لینک کوتاه کپی شد
محرم امسال سوپرمارکت‌های آنلاین نذری مردم را توزیع می‌کنند

به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش، فروشگاه اینترنتی اُکالا به مناسبت ایام محرم تسهیلات ویژه‌ای را برای مشتریان خود در نظرگرفته است و تلاش دارد نیاز هموطنان و عزاداران گرامی را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت، برآورده سازد.

شهروندان تهرانی می‌توانند از طریق سوپرمارکت اینترنتی اُکالا، مواد اولیه نذری مورد نیاز خود را از میان صدها برند معتبر و برتر خریداری کنند و در اسرع وقت با تخفیف‌های ویژه درب منزل یا هیات‌های عزاداری تحویل بگیرند.

همچنین عزاداران می‌توانند با استفاده از اپلکیشن فروشگاه اینترنتی okala و با خرید مواد اولیه مورد نیاز برای پخت انواع نذری ، خود را از مراجعه به سایر فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها بی‌نیاز کنند و از صرف وقت در ترافیک جلوگیری کنند.

ارسال رایگان محصولات از خدماتی است که سوپرمارکت آنلاین اکالا برای خریدهای بالای 50 هزار تومان در نظر گرفته است.

آموزش پخت انواع نذری به همراه فیلم آموزشی کامل آن و میزان مواد اولیه مورد نیاز برای هر تعداد نذری، از دیگر تسهیلاتی است که اکالا برای شهروندان و علاقمندان تدارک دیده است که در وبلاگ اکالا قابل مشاهده است.

اُکالا، فروشگاه اینترنتی افق کوروش در این ایام سوگواری، ارائه مشاوره خرید مواد اولیه را به صورت تلفنی به منظور رفاه حال عزاداران در نظر گرفته است که هموطنان تهرانی می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره 02154595182 تماس حاصل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار