معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی: اردوگاه الغدیر تبریز ظرفیت تبدیل به اردوگاه ملی را دارد

تبریز (پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: در شمالغرب کشور اردوگاه ملی نداریم  و با توجه به این جمعیت دانش آموزی کثیری  در منطقه شمالغرب کشور مشغول تحصیل هستند لذا راه اندازی اردوگاه ملی در یکی از استانهای شمال غرب ضروری است  و در این میان تبدیل اردوگاه الغدیر تبریز به اردگاه ملی هم مقرون به صرفه است و هم با توجه به زیر ساختهایش به آسانی قابل تبدیل شدن است.

کد مطلب: ۸۵۴۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی: اردوگاه الغدیر تبریز ظرفیت تبدیل به اردوگاه ملی را دارد

طاهر علمی در مراسم تجلیل از عوامل اجرایی همایش استانی همیاران مشاور اظهار کرد: همه ما معلمان و مربیان تربیتی برای این که بیشتر در دانش آموزان نفوذ داشته باشیم باید ابتدا به آنچه می گوییم خودمان عمل کنیم.
وی ادامه داد: در مسایل تربیتی ، برخی عیب ها و کم و کاستی ها به خود ما برمی گردد، وقتی ما دانش آموزان را به نماز اول وقت دعوت می کنیم بایدببینیم تا چه میزان خودمان نماز اول وقت را اداء می کنیم.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری همایش استانی همیاران مشاور بیان کرد: کار تیم معمولا نتیجه گرا و عمل گرا باید باشد اما کم و کاستی های برنامه های امسال را باید شناسایی کنیم و در سال بعد این نقاط ضعف را مرتفع کنیم.
علمی ادامه داد: نسخه واحدی را برای حل یک مشکل نمی توان پیچید به طور مثال در موضوع حجاب ما نتوانستیم تمام راهکارها را در برنامه هایمان بگنجانیم .
وی افزود: برنامه های اردویی باید برای دانش آموزان شادابی و نشاط را به وجود بیاورد و هر یک از ما باید از تمام توان و تجربه خود در این راستا استفاده کنیم و ابتکار عمل داشته باشیم.
علمی با بیان این که ما به دنبال تربیت نسل آینده هستیم و این نسل نیاز به الگوهای شایسته و غنی دارند، گفت: همایش همیاران مشاور گنجینه بزرگی برای تقویت روحیه شادی و انگیزه و تقویت حس اعتماد به نفس در دانشآموزان بود.
وی در ادامه با بیان این که به دنبال احداث خوابگاه در اردوگاه الغدیر تبریز هستیم، اظهار کرد: در شمالغرب کشور اردوگاه ملی نداریم و با توجه به این که جمعیت دانش آموزی بیشتری در منطقه شمالغرب مشغول تحصیل هستند لذا سعی داریم اردوگاه الغدیر تبریزبه اردوگاه ملی تبدیل شود تا مشکل مربوط به اسکان دانش آموزان در اردوگاه مرتفع گردد
در پایان این جلسه از عوامل اجرایی همایش همیاران مشاور در آذربایجان شرقی تجلیل شد.
همایش استانی همیاران مشاور از 12 تا 16 شهریور ماه با حضور 500 دانش آموز در اردوگاه الغدیر تبریز برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار